کد خبر: 919947
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹
داریوش اسدزاده در مراسم رونمایی از کتاب خاطراتش عنوان کرد
داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر در مراسم رونمایی از کتابش با عنوان «خاطرات تهران» در خانه هنرمندان بیان کرد که دوست دارد ۱۰۰ ساله شود.
به گزارش «جوان» به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، مراسم نکوداشت داریوش اسدزاده و رونمایی از کتاب «خاطرات تهران» نوشته وی در خانه هنرمندان ایران برگزار شد و در این مراسم مجید رجبی‌معمار نشان سرو خانه هنرمندان ایران را به داریوش اسدزاده اهدا کرد. داریوش اسدزاده پس از دریافت نشان سرو خانه هنرمندان ایران گفت: این نشان برای من بسیار ارزشمند است و هنرمندی، چون من دلش به چنین هدایایی خوش است. وی در ادامه گفت: من ۸۰ سال است که در عرصه فرهنگ و هنر فعالیت می‌کنم و با گذشت زمان دریافتم که یک عمر خواندم، نوشتم، بازی و زندگی کردم، اما به گذشته که نگاه می‌کنم می‌بینم همه این‌ها هیاهویی است برای هیچ. هر بار که فردی از من می‌خواهد برای ورود به دنیای بازیگری او را راهنمایی کنم به صراحت می‌گویم که هرگز وارد این دنیا نشود.
این هنرمند پیشکسوت گفت: من خاطرات و گفتنی‌های بسیاری درباره فرهنگ و هنر و تهران دارم، اما متأسفانه به دلیل بسیاری از معذوریت‌ها از گفتن آن‌ها عاجزم. کتاب «خاطرات تهران» آخرین کتاب من است که دربرگیرنده خاطرات سال‌های ۱۳۲۳ و ۱۳۲۴ است؛ زمانی که متفقین وارد ایران و تهران شدند. وی گفت: من همچنین ۲۰ نمایشنامه را که در سال‌های ۱۳۲۰ و ۱۳۳۴ و ۱۳۳۴ نوشته‌ام برای نشر به ناشر سپرده‌ام. امیدوارم این کتاب‌ها منتشر شوند تا مردم بدانند که ما در آن دوران برای اینکه مردم را راغب به تماشای تئاتر کنیم، چه نمایشنامه‌هایی می‌نوشتیم. من و هم‌نسلانم مؤسس تئاتر دائمی در ایران هستیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار