کد خبر: 919555
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از وضعیت پرسپولیس ترسی ندارم چون به ستاره‌ها و جوان‌های تیممان ایمان و اعتقاد دارم.

خبرگزاری فارس: رادوشوویچ: دوست ندارم بگویم دروازه‌بان اول هستم/ از وضعیت فعلی پرسپولیس ترسی ندارم

جوان آنلاین:بوژیدار رادوشوویچ در خصوص عملکردش در بازی با پدیده، احتمال جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس، عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

فارس: در بازی با پدیده دروازه‌بان اول پرسپولیس بودی. از عملکرد خودت در این بازی رضایت داشتی؟

به نظر من همیشه در تورنمنت‌ها اولین بازی، سخت‌ترین بازی است. بازی اول برای هر تیمی سنگین و دشوار است و باید بگویم که بازی با پدیده هم برای ما یک بازی سنگین و فشرده بود. به این دلیل می‌گویم بازی ما سنگین بود چون با وجود اینکه در یک ورزشگاه حیرت‌آور و خوب بازی می‌کردیم اما چمن ورزشگاه وحشتناک بود. البته ما در همین شرایط و در همین جو ورزشگاه توانستیم با حمایت پرشور هوادارانمان که باعث زیبا شدن شرایط ورزشگاه شده بود، عملکرد خوبی از خودمان نشان دهیم. هواداران پرسپولیس مثل همیشه جو حیرت‌آوری در ورزشگاه به وجود آورده بودند و ما دقیقاً مثل یک قهرمان وارد لیگ شدیم. خوشحالم که لیگ را با برد آغاز کردیم و ما مثل یک قهرمان لیگ را استارت زدیم.

فارس: این روزها صحبت از این است که مقابل فولاد هم دروازه‌بان اصلی پرسپولیس خواهی بود.

در باره اینکه در بازی با فولاد بازی می‌کنم یا نه را من نمی‌دانم و این مسئله در اختیار برانکو که سرمربی تیم است، هست. من یک موضوعی را قویاً می‌گویم و آن این است که به عنوان یک دروازه‌بان آمادگی کامل دارم تا در هر بازی که مربیان بخواهند بازی کنم. من همانند ۶۰ مسابقه قبلی که در دو سال اخیر با پرسپولیس داشتم آماده هستم تا هر زمان که مربیان بخواهند درون دروازه تیمم قرار بگیرم. در ۶۰ بازی قبلی که در لیست برانکو قرار داشتم آماده بودم تا به زمین بروم و این رویه را تا آخر کار ادامه خواهم داد، هرچند که بازی کردن یا بازی نکردن من مهم نیست، بلکه در پرسپولیس گرفتن ۳ امتیازها اهمیت دارد.

فارس: حتماً در جریان اخبار قرار گرفته‌ای که صحبت از رفتن علیرضا بیرانوند به تیم‌های خارجی شنیده می‌شود. تو هم این مسئله را شنیده‌ای؟

من درباره این موضوع خبری ندارم. اگر می‌خواهید در این باره اطلاعی کسب کنید بهتر است واقعیت ماجرا را از خود بیرانوند بپرسید.

فارس: فرض را بر این بگیریم که بیرانوند از پرسپولیس رفت. در این صورت آیا این توانایی را داری که از دروازه پرسپولیس به عنوان دروازه‌بان اول محافظت کنی؟

ببینید هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و اگر روزی بیرانوند از پرسپولیس رفت بعداً می‌توانیم درباره این موضوع صحبت کنیم. موضوع مهم این است که ما بهترین دروازه‌بان ایران را در اختیار داریم و هم من و هم علیرضا این توانایی را داریم که هر لحظه برانکو تصمیم بگیرد، از دروازه پرسپولیس محافظت کنیم. البته من همواره بهترین آرزوها را برای بیرانوند دارم.

فارس: گفته می‌شود اینکه این روزها دروازه‌بان اول پرسپولیس شدی برای این است که برای روزهای آینده آماده شوی تا در زمانی که بیرانوند از پرسپولیس جدا شد دروازه‌بان اول پرسپولیس باشی.

من از این موضوع خبر ندارم و الان هم دوست ندارم که بگویم دروازه‌بان اول پرسپولیس هستم چون تیم سرمربی دارد و اوست که در خصوص همه موارد تصمیم می‌گیرد و او می‌گوید چه کسی دروازه‌بان اول است. البته این را باید بگویم که من در همه اردوهای آماده‌سازی پرسپولیس با تمام وجود تمرین کردم و در بازی‌های دوستانه دروازه‌بان اول پرسپولیس بودم. ما اردوی خیلی خوبی در کرواسی داشتیم و من هم در این اردو تمرینات بسیار سنگین و خوبی انجام دادم. اگر با همین شرایط و با همین آمادگی که دارم برانکو بازهم مرا بر روی نیمکت قرار دهد، مشکلی با این موضوع ندارم و به تصمیم برانکو احترام می‌گذارم. البته درباره بیرانوند یک موضوع را نباید فراموش کنید و آن اینکه او بهترین دروازه‌بان ایران است و اطمینان دارم به‌زودی به روزهای آمادگی صد درصد خود خواهد رسید. باید بپذیریم که او بازی‌های سختی در جام جهانی انجام داد و با پشت سر گذاشتن این روزها به آمادگی صد درصد خواهد رسید. بهترین تصمیمات درباره تیم را بدون شک سرمربی خواهد گرفت.

فارس: این روزها صحبت از این می‌شود که پرسپولیس اقتصادی فوتبال بازی می‌کند. شاید این تصمیم به دلیل نیمکت خالی پرسپولیس باشد، نظر خودت در این خصوص چیست.

اگر منظور شما از این سؤال بازی با پدیده مشهد است که باید بگویم مهم‌ترین هدف ما در این بازی گرفتن ۳ امتیاز بود که خوشبختانه به آن رسیدیم. بازی در خانه حریف و به خصوص مشهد، همیشه سخت است و ما در این شرایط سخت موفق شدیم به پیروزی برسیم. من به تیم پدیده به دلیل بازی شجاعانه‌اش تبریک می‌گویم چون آنها مثل همیشه ما را در مشهد تحت فشار گذاشتند.

فارس: هواداران پرسپولیس امیدوار هستند که امسال قهرمانی آسیا را کسب کنند اما آیا با شرایط فعلی که نیمکت پرسپولیس خالی است، توان رسیدن به این موفقیت را دارید؟

واقعاً پیش‌بینی در این خصوص بسیار سخت است. ما در آسیا کار سختی داریم و رقبای سرسختی هم داریم. بهترین تیم‌ها در این مرحله از لیگ آسیا حضور دارند اما من می‌توانم به هواداران یک قول بدهم و آن اینکه ما هرچه در توان داریم در زمین بازی ارائه خواهیم داد تا بتوانیم به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. معتقدم که پرسپولیس نیمکت خوبی دارد. روی نیمکت ما جوان‌های با استعداد و خوبی حاضر هستند. روی نیمکت ما بازیکنانی مثل همتی، علوان‌زاده و برخی بازیکنان زیر ۲۳ سال مثل حسینی، اسدی و حسین‌پور هستند که نیاز دارند تا خودشان را نشان دهند و به همین دلیل تشنه بازی هستند. من از وضعیت پرسپولیس ترسی ندارم چون به ستاره‌ها و جوان‌های تیم ایمان دارم.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار