کد خبر: 919425
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
مدیرکل آبفای روستایی استان البرز خبرداد
مدیرکل آبفای روستایی استان البرز با بیان اینکه ۵ هزار انشعاب غیرمجاز در روستاهای تحت نظر آبفای روستایی آب غیر مجاز برداشت می‌کنند، گفت: سالانه دو میلیون متر مکعب آب‌دزدی در روستاهای البرز برداشت می‌شود.

عبدالحسین حسن‌زاده اظهار داشت: استان البرز 358 روستا دارد که حدود 160 روستا تحویل آبفای روستایی استان البرز است و مابقی تحویل آب و فاضلاب‌های محلی شورایی است که از گذشته وجود داشته و بسیاری از آنها از نظر کیفی و کمی در وضعیت اقلیمی موجود به مشکل برخورد کرده‌اند.

وی افزود: در یک سال گذشته حدود 900 انشعاب غیر مجاز آب در روستاهای تحت نظر آبفای روستایی قطع شده است.

مدیرعامل آبفای روستایی استان البرز با بیان اینکه نزدیک به 5 هزار انشعاب غیرمجاز آب در روستاهای زیر نظر آبفای روستایی در داخل و خارج از بافت در سطح استان البرز وجود دارد، بیان کرد: انشعابات غیرمجاز در 24 ساعت حدود 300 لیتر آب مصرف می‌کنند و این مصرف از حد استاندارد هم خیلی بالاتر است.

حسن زاده با بیان اینکه سالی دو میلیون متر مکعب آب‌دزدی توسط انشعابات غیرمجاز روستایی برداشت می‌شود،گفت: این مقدار فقط در روستاهایی است که زیر مجموعه آبفای روستایی هستند و در روستاهایی که به صورت محلی شورایی اداره می‌شود وضعیت به مراتب بیشتر از روستاهای تحت نظر آبفای روستایی است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار