کد خبر: 919423
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
فرماندار سمنان خبر داد
فرماندار سمنان از اجرای 2018 برنامه اوقات فراغت در 214 پایگاه با مشارکت دستگاه‌های اجرایی‌ این شهرستان خبر داد.

سیدعباس دانایی در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان اظهار کرد: اجرای 2018 برنامه اوقات فراغت در 214 پایگاه با مشارکت 19 دستگاه اجرایی در شهرستان سمنان عملکرد ستاد ساماندهی امور جوانان مرکز استان در سال جاری است.

وی با تشریح دستورالعمل اوقات فراغت بر اجرای کیفیت‌بخشی و مفیدسازی اوقات فراغت تأکید کرد و افزود: مراکز به شناسایی و استعدادیابی توجه ویژه‌ای کنند.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان از اجرای برنامه اختتامیه ستاد اوقات فراغت به‌صورت کشوری در هفته سوم شهریورماه سال جاری در مرکز استان خبر داد.

دانایی با اشاره به برنامه‌های اجراشده ستاد اوقات فراغت در شهرستان سمنان، از دو برابر شدن تعداد این برنامه‌ها در سال 97 خبر داد.

وی با اشاره به پنج الویت استان سمنان در بخش امید و نشاط اجتماعی، اشتغال و مهارت‌آموزی، سلامت جسمی و روحی و سلامت فضای مجازی و ازدواج جوانان در سال 97 بر لزوم برنامه‌ریزی مدیران در جهت اجرای برنامه‌های اوقات فراغت تأکید کرد.

در این جلسه در خصوص برگزاری جشن‌های خانوادگی، نشست‌های مدیران و جوانان، برگزاری جشنواره‌های ستاد اوقات فراغت و ... بحث و تبادل‌نظر شد.

در پایان جلسه احکام تیم ارزیابی و نظارت پایگاه‌های اوقات فراغت به مدیران مربوطه ابلاغ شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر