کد خبر: 919220
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
در چهارمحال و بختیاری
رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۵۴ میلیارد تومان اعتبارات ابلاغی به استان شامل اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی در چهارمحال و بختیاری توزیع شد.
حمیرا رحیمی

حبیب‌الله وفایی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار داشت: در این جلسه 354 میلیارد تومان اعتبارات ابلاغی به استان شامل اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی و محل توزیع، هزینه، مصرف و سهم هر شهرستان با توجه به مزیت‌های نسبی و خلق فرصت‌های جدید در آنها بیان و با حداکثر آرا تصویب شد.

وی با اشاره به کاهش 24 درصدی اعتبارات کل استان‌ها در حوزه ملی و ملی ـ استانی در کشور، افزود: این اعتبارات در استان ما 26 درصد رشد داشته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اتمام تدوین اسناد توسعه شهرستان‌های استان، بیان کرد: می توان از نتایج مطالعات آمایش سرزمین در استان که از سال 95 آغاز شد و امسال به پایان رسید در برنامه‌ریزی‌های استانی استفاده کرد.

وفایی به ممکن نبودن اجرای درست برخی از این اسناد به خاطر مباحث کلان و اسناد بالادستی اشاره و تصریح کرد: منابع مورد نیاز ازجمله منابع عمومی بر مبنای توسعه منطقه‌ای استان‌ها شکل نگرفته است.

وی تاکید کرد: برای رفع بیکاری و مشکلات استان نیازمند اعتبار هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر