کد خبر: 919210
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹
گفت‌وگوی «جوان آنلاین» با محمد خوش‌چهره در خصوص افزایش قیمت ارز؛
امروز ۷ مردادماه قیمت دلار با افزایش سرسام‌آوری رو به رو شده است. بر این اساس در جریان معاملات امروز بازار آزاد قیمت دلار به بیش از ۱۰ هزار تومان رسید.

سرویس اقتصادی جوان آنلاین:‌ امروز ۷ مردادماه قیمت دلار با افزایش سرسام‌آوری رو به رو شده است. بر این اساس در جریان معاملات امروز بازار آزاد قیمت دلار به بیش از ۱۰ هزار تومان رسید. دکتر محمد خوش‌چهره، کارشناس اقتصادی در این رابطه به خبرنگار «جوان آنلاین» می‌گوید: «اتفاقی که این روز‌ها درباره نرخ دلار رخ می‌دهد نتیجه توطئه‌های خارجی و بی تدبیری مسئولان داخلی است. متاسفانه در شرایط کنونی در جامعه از ارز به‌عنوان یک کالا آن هم از نوع کالای سوداگرانه استفاده می‌شود.»

او در پاسخ با این سوال که آیا این قیمت فعلی دلار در بازار دلار، حباب است یا قیمتی واقعی؟ اظهار می‌دارد: «متاسفانه باید گفت که این قیمت حباب نیست و بلکه قیمتی است که در اثر بی تدبیری مدیریت ارزی و توطئه خارجی تعیین شده است.»

وی می‌افزاید: «برخی تصور می‌کردند که کنترل بازار ارز از اصلاح سیاستگذاری عرضه ارز آسان‌تر است. اما حالا متوجه اشتباه نوع نگرش خود شده‌اند. باید گفت که ارز به‌عنوان یک ابزار سیاستی در اختیار دولت‌ها قرار دارد.»

خوش چهره در رابطه با این مسئله که تا چه زمانی رشد قیمت دلار ادامه خواهد یافت می‌گوید: «برای رشد قیمت دلار نمی‌توانیم سقفی در نظر بگیریم و باید بگوییم که تا زمانی که بی تدبیری مسئولان وجود داشته باشد قیمت دلار سر به فلک می‌کشد؛ بنابراین باید در سیاست‌های فعلی و مسئولانی که امروز برای اقتصاد کشور تصمیم می‌گیرند، تجدیدنظر کنیم.»

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
0
قبول نیست تو دیدی!!!!
خوش جهره که معلوم نیست تخصصش در جیست باید بداند گرانی ارز فقط و فقط و فقط در بی مدیریتی است و لاغیر . بیخود افت وحشتناک ریال را گردن خارج نینداز. بروید از روحانی و تیمش و مجلسیان سوال کنید و یقه انها را بگیرید. دولت ... روحانی باید جوابگو باشد ولی متاسفانه بی خیالش شدند و ... خوش جهره را فرستادند جلو!!!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار