کد خبر: 919100
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله خبر داد:
مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان از شناسنامه‌دار شدن ۳۶۰ گروه جهادی در استان مرکزی به منظور هویت بخشیدن به فعالیت های این گروه‌ها خبر داد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان از شناسنامه‌دار شدن ۳۶۰ گروه جهادی در استان مرکزی به منظور هویت بخشیدن به فعالیت های این گروه‌ها خبر داد.

سرهنگ پاسدار علی فراهانی، مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی؛ روز سه‌شنبه در ستاد هماهنگی و پشتیبانی اردوهای جهادی استان مرکزی گفت: یکی از اولویت های سازمان بسیج نقش آفرینی و کمک به تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

فراهانی با اشاره به نقش بسیج سازندگی در رفع محرومیت بیان کرد: در این راستا بسیج سازندگی گروه های جهادی را تشکیل و به مناطق محروم اعزام می‌کند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: به منظور هویت بخشیدن به فعالیت های گروه های جهادی، سال گذشته ۱۸۴ گروه و امسال ۳۶۰ گروه جهادی در سطح استان مرکزی شناسنامه دار شده اند.

فراهانی با تاکید بر اینکه اردوهای جهادی در قالب اردوهای یک، سه، هفت و ۱۰ روزه برگزار می شود، ادامه داد: برای اثربخشی فعالیت‌های جهادگران در قالب این اردوها، برای هر گروه برنامه ای متناسب طرح‌ریزی شده است.

وی با تاکید بر اینکه امسال اعزام گروه های جهادی در قالب ۲۸۰ تیم کامل به مناطق محروم اعزام می شوند، افزود: تیم های اردو های جهادی به صورت کامل شامل مشاور، نقشه کش، ناظر و... به مناطق محروم اعزام می شوند تا خدمت رسانی به مناطق محروم به نحوه مطلوبی ارائه شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی با یادآوری این نکته که به دنبال کیفی سازی گروه های جهادی هستیم، افزود: به دنبال تقویت گروه های جهادی در قالب گروه های عمومی و تخصصی هستیم و اعزام ها بر محوریت پایگاه های مساجد انجام خواهد شد.

فراهانی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی استان سال گذشته در حوزه اقتصاد مقاومتی در ۱۵ عرصه فعالیت داشته است، خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی استان در عرصه‌هایی همچون دام سنگین، کاشت زعفران، صنایع دستی، پرورش مرغ، پرورش قارچ، گیاهان دارویی، شترمرغ و بلدرچین، صنایع تبدیلی، داربستی کردن باغات انگور، پرورش زنبور عسل، پرورش ماهی و محصولات گلخانه ای فعالیت داشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر