کد خبر: 919099
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
با حضور جمعی از خیران و خبرنگاران در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب برگزار شد
مرحله دوم کمپین من و کرمانشاه و ۱۱۰ سقف با همکاری کمیته امداد استان مرکزی با حضور جمعی از خیران و خبرنگاران در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب برگزار شد.

مرحله دوم کمپین من و کرمانشاه و ۱۱۰ سقف با همکاری کمیته امداد استان مرکزی با حضور جمعی از خیران و خبرنگاران در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب برگزار شد.

رئیس اداره زکات کمیته امداد استان کرمانشاه و مسئول پیگری ساخت منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در مناطق زلزله زده غرب گزارشی از روند ساخت منازل مددجویان که توسط کمیته امداد استان مرکزی ساخته می شوند ارائه کرد.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد استان مرکزی ، جبار پرنو رئیس اداره زکات کمیته امداد استان کرمانشاه و مسئول پیگری ساخت منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در مناطق زلزله زده غرب در جمع خبرنگاران و خیران استان مرکزی با بیان اینکه به همت کمیته امداد استان مرکزی ۱۱۰ منزل مسکونی مددجویی در مناطق زلزله زده در حال ساخت است گفت : توسط کمیته امداد استان مرکزی تا کنون ۲۷۵ میلیون تومان برای ساخت منازل مددجویان به مناطق زلزله زده کمک شده است.
وی با اشاره به اینکه بیش از پنج هزار و ۳۰۰ واحد منزل مسکونی مددجویی در زلزله کرمانشاه تخریب شده و در مجموع ۹ هزارو ۵۰۰ خانوار آسیب دیده است ، گفت : در همان ساعات اولیه وقوع زلزله به دستور ریاست کمیته امداد کشور ستادهای معین کمک به ساخت منازل مددجویان در کمیته امداد استان‌های سراسر کشور تشکیل شد.
وی با بیان اینکه مقرر شده منازل مسکونی روستائیان تا پایان سال ۹۷ و منازل شهری تا نیمه سال ۹۸ به اتمام برسد افزود : بعد از وقوع زلزله ظرف یک هفته اسکان اضطراری مددجویان و بعد به مدت یکماه اسکان موقت انجام شد و سپس در دی ماه سال گذشته کار بازسازی منازل مددجویان آغاز و تا کنون ادامه دارد.
وی در ادامه ضمن تشکر از خیران و کمیته امداد استان مرکزی مطرح کرد : تا کنون تنها درمناطقی که ستاد معین استان مرکزی نیز در کمک به ساخت منازل مددجویی مشارکت دارد ۵۰۰ واحد تکمیل و به مددجویان تحویل شده است.
مسئول پیگری ساخت منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در مناطق زلزله زده غرب با بیان اینکه نیازمند کمک خیران برای ساخت و تکمیل منازل مددجویی هستیم ، افزود : تمام کمک‌های واریزی از استان‌ها از جمله استان مرکزی برای تهیه مصالح ساختمانی منازل به صورت روزانه هزینه می شود و در صورت ادامه روند کمک‌ها و مشارکت بیشتر خیران استان تا پایان سال ۹۷ این منازل تکمیل و به خانوارهای زلزله زده تحت حمایت تحویل خواهد شد.
در مرحله دوم کمپین" من و کرمانشاه و ۱۱۰ سقف " که برای اولین بار توسط استان مرکزی برگزار  شده است خیران و خبرنگاران استان مرکزی از منازل مسکونی ساخته شده مددجویی در مجتمع کوئیک استان کرمانشاه بازدید کردند.
شایسته ذکر است ، منطقه کوئیک مجموعه روستاها شامل ۴۰۰ خانوار است که منازل آنها در زلزله آبان ماه ۹۶ به صورت صد درصد تخریب شده و ۱۳۷ نفر از مردم این روستاها در زلزله جان خود را از دست دادند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر