کد خبر: 918608
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
انتشار خبر و تصویر عروسی پسر یکی از سفرای ایران یک جنجال اینستاگرامی به پا کرد که دامنه آن به رسانه‌ها هم رسید. ماجرا از برگزاری یک عروسی لاکچری (خاص) در شهرک غرب تهران شد. جشن ازدواجی که دامادش پسر سفیر ایران و عروسش یکی از طراحان لباس محجبه اینستاگرامی بود و وقتی نام تالار پذیرایی و برخی جزییات آن افشا شد، مورد اعتراض یکی از روحانیون فعال در اینستاگرام قرار گرفت و جدل‌های فیمابین، یک جنجال تمام عیار مجازی به پا کرد. بر سر میزان هزینه‌های این جشن ازدواج و در کل کیف و کفش و ساعت لاکچری این زوج حرف و حدیث زیاد شد، اما موضوع همیشه هزینه نیست و شاید برای این زوج با تخفیف یا گرفتن تبلیغات هزینه‌ها کلی پایین‌تر از آنچه معمولاً برای این تالار و برند‌ها هزینه می‌شود، شده باشد. اما اصل ماجرا بر سر مانور تجمل و اشرافیتی است که راه افتاد. سبک زندگی الگو در اینستاگرام سبک اشرافی است و اغلب هر چه پولدار‌تر، پرفالوورتر! حالا وقتی این اتفاق در مورد کسی می‌افتد که نسبت با مسئولان وزارت خارجه دارد، طبیعی است که حساسیت بیشتری برانگیخته شود.
خصوصاً که این خانم اصرار دارد بگوید از برند‌های خارجی و اصل استفاده می‌کند. به قول آن روحانی معروف اینستاگرام «یکی از دوستان عکس‌های عروسی دیشب را در اینستا دیده بود و از من سؤالی پرسید که نتوانستم خوب جواب دهم... ایشان گفت: آقای سفیر جمهوری اسلامی هم انسان مذهبی هستند و هم آشنا به مبانی انقلاب. از آنجا که امام فرمودند: اگر مسئولین از کوخ‌نشینی به کاخ‌نشینی رفتند باید فاتحه جمهوری اسلامی را خواند... سؤال من این است که قطعاً یک‌هزارم این ملت هم نمی‌تواند در لاکچری‌ترین سالن‌های کشور و با ماشین بنز برای فرزندشان مراسم بگیرند، آیا شما خود را مسئول نمی‌دانید؟ یا اینکه قرار است فاتحه جمهوری اسلامی را بخوانیم؟ یا اینکه تحلیل و تفکر امام نسبت به زندگی خصوصی مسئولین غلط و سطحی بوده؟» ادعا شده که این سفیر ایران از جزییات برگزاری مراسم عروسی پسرش بی‌اطلاع بوده و در جریان کار انجام شده قرار گرفته است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
France
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
این صحبتها حد اقل از شهریور ماه سال 92 وبرقراری تفکر لاکچری ! یک روحانی بنام روحانی بعنوان رئیس جمهور اسلامی انقلابی ایران باید مطرح میشد !
حتی در خانواده های متوسط به پایین طرز فکر کسانی که به فریدون ها ؟رای داده بودند بطرز غریبی عوض شده بود....
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
اینها نکبت زاده هستند نه اقا زاده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
میگن ازین به بعد از لفظ نکبت زاده یا ... استفاده کنید و ژن کثیف هم جایگزین لفظ مرتبط ان است
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
0
0
«سفیر از جزییات برگزاری مراسم عروسی پسرش بی‌اطلاع بوده»؟؟؟!!!!‌ واقعاً‌ چنین است؟ می‌شود انسان از چند و چون ازدواج فرزندش بی‌اطلاع باشد!! دروغ اعتدالی،‌ تنها نصیب ملت ایران از دولت تدبیر،‌ دروغ بود و دروغ!!! موضوع شخص سفیر و یکی یا دو نفر نیست، موضوع اینست که این نحوه زندگی که در اوایل انقلاب بشدت مورد تنفر ملت شده بود،‌ اکنون بمرور درحال نهادینه شدن است!! چه از طریق رسانه میلی و چه از طریق ژن های کثیف و نکبت زاده‌ها!!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار