کد خبر: 918509
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
تورهای مسافرتی داخلی همچون تور کیش در حال حاضر در کانون توجه بسیاری از گردشگران و مسافران برای سفر به گوشاگوش ایران قرار دارند

تورهای مسافرتی داخلی همچون تور کیش در حال حاضر در کانون توجه بسیاری از گردشگران و مسافران برای سفر به گوشاگوش ایران قرار دارند. در واقع تورهای مسافرتی داخلی با توجه به تورم های اقتصادی کشور و سطح درآمد افراد جامعه و البته با وجود تحریم هایی که علیه کشورمان در سالیان اخیر صورت گرفته است، به مراتب از جانب ایرانیان برای گدراندان هر چه بهتر تعطیلات تابستان 97 به نسبت تورهای خارجی خیلی بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند.

مرداد 97 و قیمت های باورنکردنی تورهای مسافرتی داخلی!

در بین نقاط گردشگری کشور، جزیره کیش به عنوان یکی از قطب های توریستی ایران چه برای توریست های داخلی و چه توریست های خارجی مطرح بوده که با برخورداری از طرفیت های بالای گردشگری در جنوب کشور همواره در کانون توجه طرفداران تفریحات ساحلی و دریایی قرار دارد. این جزیره در حال حاضر امکانات ساحلی بسیاری را برای ورزش های آبی و همچنین غواصی در اختیار علاقمندان خود می گذارد که بویژه در تابستان و اوج گرمای این فصل لحطات جذابی را برای گردشگران این جزیره رغم خواهد زد.. یکی دیگر از دلایل شلوغی این جزیره وجود خطوط تنوع بالای پروازی از تهران و سایر نقاط کشور به مقصد کیش بوده که باعث شده تا این جزیره در بین علاقمندان اغلب شهرستان های کشور هم جایگاه ویژه ای پیدا کند. به عنوان مثال تور کیش از اصفهان یکی از نمونه های تور کیش از شهرستان های کشور است که تعداد بازدیدکننده های بیشماری را برای سفر به کیش به خود اختصاص می دهد. بایستی توجه کنید که گرمای مردادماه باعث کاهش علاقمندان ورودی به کیش شده که این امر نیز به کاهش متقاضیان تورهای کیش همراه بوده و در نهایت پیامد آن هم پایین آمدن نرخ آفرهای کیش در این برهه از سال شده و فرصتی استثنائی برای طرفداران کیش را بوجود خواهد آورد تا با ارزان ترین قیمت ها خود را به این جزیره زیبای کشور برسانند.

مرداد 97 و قیمت های باورنکردنی تورهای مسافرتی داخلی!

قشم یکی دیگر از قطب های گردشگری کشور محسوب می شود که در سال های گذشته توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جلب نموده است. در واقع با وجود جزیره کیش ولی برخی قشم را برای مسافرت های تابستانی ترجیح می دهند. این جزیره با وجود سواحلی خیره کننده و آرامش بخش خود و دارابودن جاذبه های گردشگری و تاریخی فراوان خود در جذب علاقمندان به سوی خود بسیار موفق بوده است. همچنین یکی از دلایل اصلی جذب علاقمندان به سوی قشم با تورهای قشم، امکان خریدهای ارزان قیمت در این جزیره بوده که جزء مناطق آزاد کشور هم به حساب می آید. بایستی توجه داشته باشید که تابستان 97 و بخصوص مرداد ماه فرصت خوبی برای سفر به قشم با آفرهای هوایی، زمینی و یا ترکیبی از این دو است که توسط آژانس های مسافرتی پشتیبانی کننده وبسایت جامع گردشگری com.تورکیش-تورمشهد با نازل ترین قیمت های ممکن در اختیار طرفداران تورهای قشم قرار خواهد گرفت.

مرداد 97 و قیمت های باورنکردنی تورهای مسافرتی داخلی!

از قشم و کیش هم بگذریم نمی توان مشهد را به عنوان یکی از قطب های توریستی ایران در جذب سیل عظیمی از علاقمندان و مسافران در طول سال نادیده گرفت. این شهر که به عنوان دومین کلان شهر ایران پس از تهران محسوب شده و یکی از دو شهر مذهبی کشور به حساب می آید اگرچه در تابستان هوای گرم و سوزانی را تجربه می کند اما باز هم با هجوم مسافرین علاقمند به حرم امام رضا (ع) رو برو بوده و زائرین بسیاری را پذیرا می باشد. البته وجود هتل های متنوع با سطوح قیمت مختلف در این شهر و امکانات تفریحی و جذاب آن در جذب علاقمندان به تورهای مشهد حتی در اوج گرمای تابستان در مردادماه نقش چشمگیری را ایفا می کند. نکته جالب دیگر در مورد آفرهای مشهد این است که این مسیر هم درست مثل قشم علاوه بر آفرهای هوایی دارای آفرهای زمینی و ترکیبی از زمینی و هوایی است که این امر دست طرفداران تورهای مشهد را در انتخاب نوع تور با قیمت دلخواه در تابستان و بویژه در مرداد 97 با قیمت های باورنکردنی باز نگه می دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار