کد خبر: 918343
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
رئیس اداره استعدادهای درخشان آذربایجان غربی:
رئیس اداره استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان آذربایجان غربی گفت: بیست و پنجمین کنگره قرآن کریم ویژه مدارس استعدادهای درخشان آذربایجان غربی در ارومیه برگزار می شود.

شهروز الهوردی زاده با اشاره به این که 90 نفر از دانش آموزان مدارس استعداد های درخشان استان در بیست و پنجمین کنگره قرآن کریم شرکت کرده اند، اظهار داشت: از این تعداد شرکت کننده 46 نفر دختر و 57 نفر پسر هستند.

وی با اشاره به این که مسابقات قرآن کریم در رشته های حفظ، قرائت و معارف برگزار می شود، افزود: تعداد شرکت کنندگان در رشته حفظ (14نفر)، قرائت (37نفر) و در رشته معارف (42 نفر) است.

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان آذربایجان غربی اذعان داشت: 6 نفر از داوران استانی، داوری مسابقات را عهده دار خواهند بود.

وی با اشاره به این که در رشته معارف نیازی به اعزام دانش آموان به بیست و پنجمین کنگره قرآن کریم نیست، اضافه کرد: رشته معارف به صورت اینترنتی و آنلاین برگزار می شود.

الهوردی زاده در پایان خاطرنشان کرد: بیست و پنجمین کنگره قرآن کریم ویژه مدارس استعداد های درخشان آذربایجان غربی روز سه شنبه 2/5/1397 به مدت یک روز در دبیرستان شهید بهشتی (دوره اول متوسطه) و در دبیرستان فرزانگان (دوره دوم متوسطه) برگزار می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر