کد خبر: 918325
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی:
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی تاکید کرد: موکب های اربعین برای ارائه خدمات و اسکان پولی دریافت نمی کنند و کلیه خدمات رایگان است، متاسفانه عده ای سال گذشته از این شرایط سوء استفاده کرده و از مردم برای خدمات به نام موکب پول مطالبه کردند که این افراد شناسایی شده و مراحل قانونی این جرم در حال سپری است.

سید حسن حسینی با اشاره به اینکه عملیات عمرانی 1000 متر مربع از پروژه صحن حضرت زهرا (س) به آذربایجان غربی سپرده شده و امسال به پایان می‌رسد، افزود: در اربعین حسینی امسال 1 هزار نفر در این صحن باشکوه اسکان می یابند.

وی بیان اینکه سال گذشته 1 میلیارد و 350 میلیون تومان کمک های مردمی توسط ستاد بازسازی عتبات استان جذب شده، خاطرنشان کرد: در سه ماهه نخست سال جاری نیز 370 میلیون تومان کمک مردمی جذب شده که عمده کمک امسال مرتبط به کربلاست.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی با تاکید بر کمک‌های مردمی به شهر سامرا گفت: متاسفانه سامرا که شهر امام زمان (عج) است بسیار مظلوم واقع شده و باید همه خیران و دوستداران اهل بیت(ع) با یکدیگر برای بازسازی و توسعه آن بسیج شوند.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی در احداث موکب نسبت به سال گذشته ارتقا یافته تصریح کرد: سال 95 تنها یک موکب در اربعین از آذربایجان غربی برپا بود که این میزان سال گذشته به 14 موکب رسید.

حسینی ادامه داد: سال 96، مردم استان با هزینه 3 میلیارد و 700 میلیون تومان ، برای 700 نفر در سه وعده اطعام و زمینه اسکان 90 هزار نفر را در اربعین حسینی فراهم کردند.

وی با اشاره به اینکه از یک ماه گذشته فراخوان برای صدور مجوز برپایی موکب اربعین داده شده است گفت: تاکنون 6 موکب درخواست داده تا در 3 وعده برای 15 هزار نفر اطعام و اسکان 4000 نفر را فراهم کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی تاکید کرد: موکب ها برای ارائه خدمات و اسکان پولی دریافت نمی کنند و کلیه خدمات رایگان است، متاسفانه عده ای سال گذشته از این شرایط سوء استفاده کرده و از مردم برای خدمات به نام موکب پول مطالبه کردند که این افراد شناسایی شده و مراحل قانونی این جرم در حال سپری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر