کد خبر: 918315
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
با برگزاری مجمع عمومی و فوق العاده؛
با پایان انتخابات بازرسان خانه مطبوعات استان آذربایجان غربی، بازرسان اصلی و علی البدل این تشکل انتخاب شدند.

یداله قربانی، مدیر خانه مطبوعات استان آذربایجان غربی اظهار داشت: با توجه به برگزاری انتخابات هم زمان الکترونیکی بازرسان خانه مطبوعات در سراسر کشور، سیامک نجفیان و نوید عزیزی به عنوان بازرس اصلی، و حامد عطایی به عنوان بازرس علی البدل این خانه برای مدت یک سال انتخاب شدند.

وی افزود: ۷ نفر از اعضای خانه، نامزدی خود را برای رقابت در انتخابات بازرسان اعلام نموده بودند که با مشارکت حدوداً ۶۰ درصدی اعضای خانه، این انتخابات به صورت الکترونیکی و هم زمان با انتخابات سایر خانه های مطبوعات کشور برگزار شد.

مدیر خانه مطبوعات استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مجمع عمومی فوق العاده خانه مطبوعات استان آذربایجان غربی به منظور اصلاح اساسنامه خانه مطبوعات به صورت الکترونیکی و از ساعت 10 صبح روز یکشنبه ۳۱ تیر ماه شروع و در ساعت ۱۲/۴۵ به پایان رسید و بعد از آن، از ساعت 13 مجمع عمومی عادی خانه مطبوعات استان آذربایجان غربی برای انتخاب بازرسان خانه برگزار شد که تا ساعت ۱۶ طول کشید.

وی با اشاره به مشارکت حداکثری اعضای خانه مطبوعات استان در نظرسنجی اصلاح این تشکل، گفت: اصلاح اساسنامه خانه های مطبوعات استان ها در سراسر کشور، با فراخوان اصلاح اساسنامه فعلی، توسط اعضای هیئت مدیره های خانه های استان ها انجام شده بود که این مهم، می بایست به موافقت اعضای خانه های مطبوعات سراسر کشور می رسید.

قربانی اضافه کرد: نظرسنجی الکترونیکی برای اصلاح و نتیجه موافقت و یا مخالفت اکثریت، از‌‌ سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر