کد خبر: 918073
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸
گفت و گوی "جوان آنلاین" با بازیکن و پیشکسوت تیم پرسپولیس
هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال در حالی از پنجشنبه ۴ مرداد آغاز می شود که هنوز تکلیف برخی تیم ها برای جذب بازیکن مشخص نیست . مدیران باشگاه پرسپولیس هم با توجه به این که این تیم ، هنوز از پنجره نقل و انتقالات محروم هست در تلاش برای جذب بازیکنان برای نیم فصل دوم و یا تمدید با سایر بازیکنان تیم هستند.

سرویس ورزشی جوان انلاین – وحید صابری: هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال در حالی از پنجشنبه ۴ مرداد آغاز می شود که هنوز تکلیف برخی تیم ها برای جذب بازیکن مشخص نیست. مدیران باشگاه پرسپولیس هم با توجه به این که این تیم ، هنوز از پنجره نقل و انتقالات محروم هست در تلاش برای جذب بازیکنان برای نیم فصل دوم و یا تمدید با سایر بازیکنان تیم هستند.

بعد از درخشش تیم ملی در جام جهانی ، پیشنهادات زیادی برای برخی بازیکنان تیم ملی مطرح شد . در این بین از پرسپولیس بیرانوند و وحید امیری از جمله بازیکنانی بودند که بیشترین تقاضا را از چند تیم اروپایی داشتند. بعد از منتفی شدن رفتن بیرانوند به تیم ترکیه ای ، در حالی که خبرهای زیادی از پیوستن وحید امیری به الریان قطر شنیده می شد اما به یکباره او امروز در تست پزشکی تیم ترابوزان اسپور ترکیه شرکت کرد و پس از تایید در تست پزشکی ، قراردادی دو ساله با این تیم امضا کرد، موضوعی که ناراحتی بسیاری از هواداران دو آتیشه پرسپولیس را در پی داشت.

فرشاد پیوس بازیکن و پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط فعلی پرسپولیس در گفت و گو با "جوان آنلاین" گفت: به نظرم با توجه به شرایط فعلی و باز نشدن پنجره نقل و انتقالات تیم ، برانکو در نیم فصل اول باید حتما دست به تغییراتی اساسی در ترکیب اصلی بزند. یعنی سیستم ۲-۴-۴را عوض کند . برانکو البته مربی باهوشی است و خوب می داند با این بازیکنان نمی تواند مثل قبل با سیستم خاصش برابر رقبا در فصل هیجدهم به میدان رود و اگر بتواند دل از سیستم قبلی اش بکند و تدافعی بازی کند ، می تواند نتایج دلخواه را در نیم فصل اول کسب کند.

وی در ادامه درباره رفتن وحید امیری به تیم ترابوزان اسپور ترکیه اظهار داشت: ببینید اول این که وحید بازیکن حرفه ای و اخلاق مداری است. بنظرم رفتن او هم حرفه ای بود. هر چند الان هواداران از این بابت ناراحت هستند اما یادمان باشد او با توجه به سن و سالش مجبور شد برای آینده اش برخلاف میل باطنی اش دو فصل را در لیگ ترکیه توپ بزند. او تا زمانی که در پرسپولیس بود با جان و دل بازی می کرد ، مگر او چند سال دیگر می تواند توپ بزند ، هواداران باید به او حق بدهند و به تصمیم او احترام بگذراند. ضمن این با رفتن او پرسپولیس همچنان پرسپولیس است و دیگر بازیکنان می توانند جای او را در ترکیب اصلی پر کنند.

مربی و پیشکسوت پرسپولیس درباره ارزیابی اش از پرسپولیس در لیگ هجدهم گفت: بعد از بازی های درخشانی که تیم ملی در جام جهانی از خود نشان داد بسیاری از تیم ها از جمله بازیکنان پرسپولیس در دید باشگاههای خارجی قرار گرفتند.اصلا حسن خوب جام جهانی ترانسفر شدن بازیکنان به تیم های خارجی است. در این بین از پرسپولیس بیرانوند و وحید امیری هم چند پیشنهاد خوب داشتند. امیری که به ترکیه رفت اما من بسیار خوشحالم که مدیران پرسپولیس توانستند بیرانوند را در تیم نگه دارند و این بسیار ارزشمند است .اگر از من بپرسید کدامیک از این دو بازیکن بیشتر به درد پرسپولیس می خورند با قاطعیت می گویم بیرانوند .البته این بدان معنا نیست که امیری خوب نبوده یا نیست بلکه معتقدم که در حال حاضر بیرانوند درتیم پرسپولیس بسیار با ارزش تر است. در حال حاضر همین بازیکنانی که در تیم حضور دارند حرف های زیادی می توانند داشته باشند.

پیوس با اشاره به اینکه به هواداران قول می دهم پرسپولیس با همین بضاعت بتواند در نیم فصل اول بدرخشد گفت: درست است که الان پرسپولیس بازیکنان خوبی را از دست داده اما در عوض امید عالیشاه را برای فصل جدید در اختیار دارد. ضمن این که بنظرم ربیع خواه هم با رفع مصدمیتش می تواند عصای دست برانکو باشد. بشار رسن هم با بازی های خوبی که انجام داده می تواند جای خالی بازیکنان را پر کند. به غیر از این ، پرسپولیس در نیم فصل دوم با اضافه شدن مهدی ترابی و سروش رفیعی می تواند جان تازه ای بگیرد. یادمان باشد پرسپولیس الان در دفاع ، کاپیتان متعصبش سید جلال حسینی را دارد .شجاع خلیل زاده را دارد ، انصاری و ماهینی را در گوشه ها دارد ،  احمد نوراللهی را در هافبک دارد و در حمله هم با توجه به تمدید قرارداد علیپور می تواند در گل زنی هم موفق باشد .پس هواداران پرسپولیس ناراحت تیمشان نباشند.من این قول را به هواداران می دهم که با همین نفرات ، پرسپولیس مثل سال گذشته نتایج مورد دلخواهش را خواهد گرفت.درست است که ستاره های زیادی از این تیم جدا شده اند اما این تیم آنقدر ستاره دارد که بازهم می تواند در فصل بعد هم قهرمان لیگ شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار