کد خبر: 918048
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
سه نماینده ایران به دیدار فینال و دو نماینده به دیدار رده بندی رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا در هند راه یافتند.
سه آزادکار ایران راهی فینال شدند/ دو نماینده در رده بندی

جوان آنلاین: مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر دهلی نو کشور هند آغاز شد. در پایان رقابت های مقدماتی، امیرحسین کاووسی، سجاد غلامی و سجاد عزیزی در اوزان ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و رضا علیجان زاده و امیرحسین مقصودی در اوزان ۵۷ و ۶۵ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شدند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا علیجان زاده در دور نخست با نتیجه ۶ بر ۳ چو هیون سو از کره جنوبی را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد مقابل ناوین از هند با نتیجه ۶ بر ۵ مغلوب شد. اما با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال، علیجان زاده به گروه بازنده ها رفت. این کشتی گیر در این گروه مقابل تومنت سوگت بولد از مغلوستان با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرحسین مقصودی در دور اول علی حسن هارتی از عربستان را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر ۵  بیامبادورج انخبایار از مغولستان را مغلوب کرد و راهی دیدار نیمه نهایی شد. مقصودی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب ارنظر آکماتالیف از قرقیزستان شد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم امیرحسین کاووسی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل عنایت اله از پاکستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله نیز مقابل نورخوژا کایپانوف از قزاقستان با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید و راهی دیدار فینال شد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم سجاد غلامی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ تاکاتو یوچیدا از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله نیز مقابل آیبار ژیلکایداروف از قزاقستان با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم سجاد عزیزی در دور اول با نتجیه ۱۰ بر ۲ کیوان یوشیدا از ژاپن را مغلوب کرد. نماینده ایران در دور بعد مقابل حسین نصیر از هند با نتیجه ۱۰ بر یک پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. عزیزی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۶ از سد هیون سو هان از کره جنوبی گذشت و به دیدار فینال راه یافت.

رقابت‌های رده بندی و فینال اوزان فوق عصر امروز برگزار می شود و رقابت های پنج وزن دوم نیز فردا (یکشنبه) برگزار می شود.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار