کد خبر: 917921
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از احداث ۳۰۰ واحد مسکونی مددجویی در مناطق شهری و روستایی استان خبر داد.
بهزاد ستاری با اشاره به اینکه به زودی این واحد‌ها افتتاح می‌شوند و در اختیار خانواده‌های زیر پوشش نیازمند مسکن قرار می‌گیرند، گفت: در هفته بهزیستی امسال ۴۱ واحد مسکونی مددجویی در مناطق مختلف استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه برای ساخت ۴۱ واحد مسکونی مددجویی استان ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل‌های اعتباری مختلف بدون لحاظ قیمت زمین و سایر هزینه‌ها اعتبار هزینه شده است، افزود: مجتمع مسکونی مددجویی خلخال در روستای خوجین شامل شش واحد مسکونی است که برای اجرا و تکمیل هر یک از این واحد‌ها بیش از ۴۹۰ میلیون ریال هزینه شده است.
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با قدردانی از تلاش بنیاد مسکن خلخال در ساخت واحد‌های مسکونی مددجویی خلخال تصریح کرد: زمین این مجتمع به صورت رایگان تأمین شد.
ستاری همچنین به اعطای تسهیلات بلاعوض به خانواده‌های متقاضی مسکن دارای دو معلول و بیشتر در مناطق مختلف استان اشاره کرد و گفت: این خانواده‌ها در مناطق روستایی از ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و در مناطق شهری از ۱۸۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض دولتی بهره‌مند می‌شوند. وی افزود: هزینه انشعاب آب، برق و گاز خانواده‌های مددجوی زیرپوشش که از مسکن مددجویی دولتی یا خیرساز بهره‌مند می‌شوند، در مناطق شهری و روستایی استان اردبیل رایگان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار