کد خبر: 917920
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از جمع‌آوری ۱۰۳۰ انشعاب غیرمجاز برق در زنجان به منظور کاهش هدررفت انرژی برق در استان خبر داد.
علیرضا علیزاده با تأکید بر اینکه جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز برق منجر به کاهش هدررفت سرمایه ملی، تلفات مالی و انرژی می‌شود، گفت: کاهش تلفات انرژی برق علاوه بر جلوگیری از سرمایه‌گذاری‌های اضافی در بخش تولید، به استمرار تولید، کاهش هزینه سوخت و نگهداری نیروگاه‌ها کمک قابل توجهی می‌کند. به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، بیشترین انشعابات غیرمجاز جمع‌آوری شده از ابتدای سال جاری تا کنون مربوط به شهرستان‌های خدابنده، ماهنشان، طارم و ایجرود است.
علیزاده با تأکید بر اینکه یکی از شاخص‌های مهم شرکت توزیع برق استان کاهش تلفات است، اظهار کرد: این شرکت با قدرت بیشتری انشعابات غیرمجاز را رصد و آن‌ها را جمع‌آوری می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: با کاهش تلفات انرژی برق در استان، وضعیت مناسبی در این بخش حاکم است و ارائه خدمات به مشترکان مطلوب‌تر می‌شود. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: قرائت به موقع کنتور برق مشترکان، جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز، رفع اتصالات سست، تبدیل سیم‌های مسی به کابل‌های خودنگهدار و اقداماتی دیگر از فعالیت‌های کاهش تلفات انرژی در استان است.
به گفته علیزاده، سال گذشته ۳ هزار و ۵۰۰ کیلووات‌ساعت انرژی برق در استان زنجان خریداری شده بود که ۸/۱۷ درصد معادل ۲۸۵ میلیون کیلووات در ساعت هدر‌رفت انرژی داشتیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار