کد خبر: 917834
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱
حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور اخیراً پیشنهاد داده که ایران با امریکای ضدترامپ مذاکره کند. روزنامه آفتاب یزد این پیشنهاد را عجیب، غیرممکن و باعث شگفت‌زدگی خواند. آفتاب یزد نوشته که «واکنش‌ها در داخل آن هم از سوی حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس جمهور بسیار عجیب بود و بسیاری را نسبت به اظهارات خود شگفت‌زده کرد. او مسئله گفت: وگو با امریکای ضد ترامپ و با غرب منهای ترامپ را مطرح کرد، در حالی که این اظهارات او قبل از هر چیز این ابهام را به وجود می‌آورد که آیا مقصود آشنا از گفت: وگو با امریکای ضد ترامپ مذاکره با مخالفان ترامپ در امریکا به ویژه دولتمردان سابق امریکا و همچنین گفت: وگو با مخالفان رئیس کاخ سفید در میان اعضای اتحادیه اروپاست؟ این مهم چگونه امکان‌پذیر است؟ ارتباط با امریکا بدون ترامپ در حالی که بخش‌های مختلف حاکمیت ایالات متحده قبل از هر چیز به استراتژی خود پایبندند و از خط قرمز خود به ویژه در برابر کشور‌های مخالف عبور نخواهند کرد، قطعاً ممکن نخواهد بود. بنابراین هر اندازه هم که ترامپ در داخل مخالفانی داشته باشد این مخالفان با ایران علیه ترامپ وارد گفت: وگویی مستقل از سیاست حاکمیت امریکا نخواهند شد.» آفتاب یزد در ادامه با علی بیگدلی، کارشناسی مسائل بین‌الملل گفت‌وگو می‌کند و از قول او می‌نویسد: «پیشنهاد آشنا بسیار عجیب و غیرممکن است. اگرچه اکنون فضای داخلی امریکا علیه ترامپ است، اما این اختلاف به هیچ‌وجه فضای مساعدی برای ایران باز نمی‌کند. از این رو سخن آشنا ناشی از عدم تخصص و بی اطلاعاتی اوست.»
پیشنهاد مشاور روحانی نشان می‌دهد او حتی در زمان دل بریدن از یک امریکایی مسئول، به یک امریکایی غیر مسئول و فاقد قدرت دل می‌بندد! و اینچنین فهم نازل سیاسی خود را لو می‌دهد. آقای رئیس‌جمهور حرف‌های مشاورانت را گوش کن و خلاف آن عمل کن!
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
France
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
0
0
یعنی این اوضاع واحوال تقصیر روحانی نیست دور وبری هاش بدبودند.....!
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
0
0
اینها کسانی هستند که روحانی باید با تحقیر اخراج کند
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
نظام واقعا با سعه صدر تلاش دارد که روحانی و دولت و مشاورانش را براه بیاورد و از سقوط ان جلوگیری کند و همین دولت پرچمدار جنگ اقتصادی باشد ولی گویا خودشان نمی خواهند ولی نمی دانند که اقتدار ملت کار را تمام خواه کرد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار