کد خبر: 917795
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دیدگاه‌های مقام معظم رهبری برای مقاومت و پیروزی در برابر جنگ اقتصادی دشمنان به‌ویژه آمریکا تحقق خواهد یافت و اجرای رهنمودهای ایشان ضامن پیروزی در جنگ اقتصادی است.

به گزارش «روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران »، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران با گرامی داشت ایام دهه کرامت و تبریک میلاد حضرت امام رضا (ع) گفت: در برنامه‌های فرهنگی ایام دهه کرامت که در حد فاصل ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) برگزار می‌شود، باید ضمن تکریم نقش زنان و دختران و توسعه حضور آنان در فعالیت‌های اجتماعی، نسبت به افزایش محبت به اهل‌بیت (ع) و آگاهی و معرفت نسبت به مقام ولایت تاکید شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به دیدار اخیر رییس جمهوری و اعضای هیئت دولت با مقام معظم رهبری گفت: حمایت از دولت و تبیین توانایی کشور برای عبور از مشکلات اقتصادی در مواجهه با نقشه‌های آمریکا مهم‌ترین محورهای بیانات مقام معظم رهبری بودند.

معاون رییس جمهوری با بیان اینکه برقراری ارتباط بیشتر مسئولان با مردم و ارائه دادن تصویر درست از تلاش‌های دولت در صداوسیما و سایر رسانه‌ها از دیگر بخش‌های سخنان مقام معظم رهبری بود افزود: تمام مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران باید برای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری و مقاومت در برابر جنگ اقتصادی دشمن با جدیت تلاش کنند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اینکه دشمنان به‌خصوص آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون انواع هجمه‌های نظامی و فرهنگی را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داده‌اند و به‌جایی نرسیده‌اند، افزود: امروز نیز با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری، تلاش‌های دولت و همراهی مردم در برابر جنگ اقتصادی دشمنان مقاومت خواهیم کرد و از مشکلات عبور می‌کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی ادامه داد: پیش‌بینی‌های حضرت امام خمینی (ره) درباره روند تحولات جهانی همواره درست بودند و امروز نیز دیدگاه‌های مقام معظم رهبری برای مقاومت و پیروزی در برابر جنگ اقتصادی دشمنان به‌ویژه آمریکا تحقق خواهد یافت و اجرای رهنمودهای ایشان ضامن پیروزی در جنگ اقتصادی است.

وی با تأکید بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف برق و آب در ساختمان‌های ستادی و مناطق بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور گفت: امروز نیز باید با الگو قرار دادن روحیه قوی ایثارگرانه زمان دفاع مقدس برای تحمل مشکلات و محدودیت‌ها حرکت کنیم و با صرفه‌جویی در همه زمینه‌ها به‌خصوص برق و آب در حل مشکلات به دولت یاری برسانیم.

گفتنی است در این جلسه گزارشی از بررسی وضعیت جانبازان شیمیایی و اقدامات علمی و پژوهشی برای کمک به روند بهبود سلامتی این عزیزان توسط معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل مصدومین شیمیایی بنیاد و مرکز تنظیم پاسخ‌های ایمنی دانشگاه شاهد ارائه شد.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی نیز با تشکر از پژوهش‌های علمی صورت گرفته در این تحقیق بر ضرورت حمایت از طرح‌های علمی و تسهیل اینگونه فعالیت‌ها برای رسیدگی به امور و مشکلات جانبازان شیمیایی تاکید کرد و گفت: باید از نتایج فعالیت‌های علمی و پژوهشی در زمینه جنایات شیمیایی صورت گرفته در طول دفاع مقدس برای ارائه به مجامع بین المللی در جهت دفاع از حقوق مردم مظلوم ایران استفاده لازم را انجام داد.

همچنین گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد توسط مدیرکل بنیاد این استان ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار