کد خبر: 917782
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
گفت و گوی «جوان آنلاین» با ابوالقاسم طالبی، کارگردان فیلم یتیم خانه ایران
چندی پیش مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی باروت خیس در سالن اجلاس سران کشور‌های اسلامی برگزار شد

سرویس فرهنگی «جوان آنلاین» - بهنام صدقی: چندی پیش مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی باروت خیس در سالن اجلاس سران کشور‌های اسلامی برگزار شد. در این مراسم فرهنگی شخصیت‌ها و چهره‌های مختلف فرهنگی و هنری و مطرح کشور همچون سردار غیب پرور، رییس سازمان بسیج مستضعفین، دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش و سردار علی فضلی حضور داشتند. در پایان اختتامیه این جشنواره بین المللی، از افرادی همچون پدران شهیدان احمدی روشن، علی خلیلی، محسن حدادیان و برادر شهید سلیمانی تقدیر به عمل آمد. همچنین ابوالقاسم طالبی، کارگردان فیلم یتیم خانه ایران به عنوان کارگردان فرهیخته، تجلیل شد و نادر طالب زاده، شخصیت فعال در حوزه اندیشه رزی مقاومت شناخته شد و اسماعیل آجورلو به دلیل موفقیت در برگزاری سه دوره جشنواره حقوق بشر آمریکایی مورد تقدیر قرار گرفت. از همین رو بر آن شدیم تا با ابوالقاسم طالبی، کارگردان فیلم یتیم خانه ایران به بهانه برگزیده شدنش گفت و گوی کوتاهی داشته باشیم. ماحصل این همکلامی را در ادامه می‌خوانید.

به عنوان کارگردان استکبارستیز برگزیده شدم
ابوالقاسم طالبی، کارگردان فیلم یتیم خانه ایران در خصوص برگزیده شدنش به «جوان آنلاین» می‌گوید: برگزار کنندگان ششمین جشنواره بین المللی باروت خیس با بنده تماس گرفتند و از من دعوت به عمل آمد. در این مراسم حضور یافتم و به عنوان کارگردان استکبارستیز فیلم یتیم خانه ایران برگزیده شدم.
 
باروت خیس تلاشی شایسته است
طالبی در پاسخ به سوال خبرنگار «جوان آنلاین» مبنی بر اینکه دیدگاه تان در خصوص این جشنواره چیست؟ می‌گوید: به نظر من باروت خیس، کار خیلی خوب و تلاشی شایسته است و امیدوارم این گونه حرکت‌های انقلابی فرهنگی تداوم داشته باشند. چرا که من طرفدار تمام حرکت‌های فرهنگی خوب و ارزنده هستم.
 
ترامپ را شایسته این توهین می‌دانم
ابوالقاسم طالبی، کارگردان فیلم یتیم خانه ایران همچنین در خصوص دیدگاهش در رابطه با رای آوردن دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به عنوان منفورترین چهره جهان می‌گوید: نزدیک به ۳ میلیون نفر به ربودن جایزه این جشنواره توسط دونالد ترامپ رای داده‌اند و بنده نیز شخصا رئیس جمهور آمریکا را شایسته این توهین بزرگ می‌دانم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار