کد خبر: 917582
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
مدیران مخابرات اصفهان پاسخ بدهند؛
مدیران مخابرات اصفهان به تعهدات خود نسبت به بازنشستگان مخابرات که در چارچوب آیین نامه استخدامی و پرسنلی مصوب 1389 که ملزم به اجرای آن بوده است شانه خالی کرده اند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،بازنشستگان مخابرات استان اصفهان در اعتراض خودکه در محل ساختمان مخابرات بی سیم برگزارشد خواهان مطالبات بندهای آئین نامه رفاهی شرکت مخابرات ایران مصوبه سال 1389که از سال 88 اجرا نشده است واز سوی مدیران مخابرات ایران با وعده های توخالی تاکنون موجبات اعتراض و شکایت بازنشستگان مخابرات سراسر کشور منجر گردیده است شدند .

هرچند در حال حاضر از سوی مدیرعامل جدید وعده داده شده که از ابتدای سال 97 بندهای آیینامه رفاهی اجرایی گردد لاکن علیرغم اعلام رسمی جناب صدری تا کنون هیچگونهاقدام عملیاتی جهت پرداخت مطالبات بندهای مصوبه شرکت مخابرات ایران ( 3/89/101/2814 - مورخه 96/6/3 ) صورت نگرفته است .بویژه بندهای 25 و 54 و57 و ........ که تجمع کننده گان خواهان احقاق حقوق از دست رفته خود شدند .

بیش از 500 نفر از اجتماع کنندگان که اکثریت از آزادگان و جانبازان و رزمنده گان 8 سال دفاع مقدس بودند با گرفتن پلاکارد و امضاء طوماری 3متری از مدیران مخابرات کشور و مسئولین کشوری خواستار مطالبات رفاهی خود شدند .

این تجمع با ارایه قطعنامه ای در 8  بند پایان یافت در بخشی از این قطعنامه آمده است باتوجه به اهداف عالی اصل 44 قانون اساسی یعنی بسط عدالت اجتماعی و توزیع ثروت عمومی بین آحاد مردم از جمله کارکنان شرکت های واگذار شده ،

متاسفانه در واگذاری شرکت مخابرات به عنوان بزرگترین شرکت دولتی ، نه تنها این اهداف عالی رعایت نگردیده بلکه خریدار جدید با راهکارهای ناپسند از تعهدات خود نسبت به بازنشستگان مخابرات که در چارچوب آیین نامه استخدامی و پرسنلی مصوب 1389 که ملزم به اجرای آن بوده است شانه خالی کرده است .

در پایان معترضین اعلام داشتند که تا محقق شدن خواسته های قانونی وشرعی خود در قالب تشکل های کانون بازنشستگان شرکت مخابرات و همچنین شورای هماهنگی کانون بازنشستگان سراسر کشور از هرگونه اقدام قانونی ( تجمع و پیگیری از سوی نماینده گان مجلس شورای اسلامی و وزارت ارتباطات ودیگر مراجع قانونی ) در جهت احقاق حق از دست رفته و اجرای کامل آیین نامه رفاهی مصوب سال 89 شرکت مخابرات ایران دریغ نمی ورزیم .

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اسماعیل محمدیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
0
0
با سلام ممنون از پیگیری حقوق بازنشستگان موفق باشیدخ
علی ایرانی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
0
0
مطالبات؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر