کد خبر: 917579
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان اصفهان:
معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: نمایشگاه نقاشی به رنگ آفتاب به منظور نمایش توانمندی معلولان و برای ایجاد فرصت‌های برابر، با حضور مدیر کل دفتر امور مراکز توانبخشی روزانه و توانپزشکی و سازمان بهزیستی کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، سید اصغر فیاض  با اشاره به برگزاری نمایشگاه نقاشی "به رنگ آفتاب" اظهار داشت: معاونت توانبخشی اداره کل بهزیستی استان اصفهان برای ایجاد فرصت‌های برابر و نمایش توانمندی‌های جامعه هدف سازمان بهزیستی، اقدام به برگزاری و برپایی این نمایشگاه کرده است.

وی افزود: برگزاری چنین رویدادهایی علاوه بر نمایش توانایی‌های هنری معلولان، می‌تواند بستری مناسب برای ایجاد فرصت‌های شغلی و حرفه‌ای آنان فراهم آورد.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان اصفهان ادامه داد: 180 تابلوی نقاشی به نمایش درآمده در این نمایشگاه، پس از داوری کارشناسان مرتبط با حوزه‌ هنرهای تجسمی و توانبخشی از میان 225 اثر ارسال شده از مراکز توانبخشی استان انتخاب شده و در معرض بازدید عموم قرار گرفته‌اند.

وی بیان کرد: نمایش این تابلوها و تولیدات کاربردی آثار در گالری‌ها، فرصت مناسبی را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده تا با کاربردهای این آثار در محیطی با کارکردهای اجتماعی از نزدیک آشنا شوند.

فیاض گفت: معرفی زمینه‌های استفاده و تولیدات کاربردی از این آثار تجسمی، طرحی است که از سوی دفتر توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی ارائه و اجرایی شده و گامی نوین در توسعه فعالیت‌های هنردرمانی مراکز توانبخشی کشور تلقی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هنر ابزاری برای توانمندسازی معلولان است، خاطرنشان کرد: خرید این آثار سبب گسترش فعالیت‌ها و توسعه عزت نفس افراد معلول با کسب هویت فردی، به عنوان شهروندی توانمند و دارای استقلال مالی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه نقاشی" به رنگ آفتاب" 23 تا 28 تیرماه در مجموعه گالری کتابخانه مرکزی اصفهان برای بازدید عموم آزاد است.

 

.

 

               

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر