کد خبر: 917559
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶
تصویربرداری «مرگ خاموش» سریالی با محتوای اجتماعی به قلم هومان فاضل و علی دلگشایی و به کارگردانی احمد معظمی به نیمه رسید. سعید راد در این مجموعه نقش محوری که قهرمان و مأمور امنیتی «مرگ خاموش» به حساب می‌آید را ایفا می‌کند.
این مجموعه چندین آسیب اجتماعی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد؛ معضلات و ناهنجاری‌هایی که از جمله آن می‌توان به طلاق، موادمخدر و حاشیه‌نشینی اشاره کرد. «مرگ خاموش» در ادامه کار‌های دیگری است که با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی طراحی شده و با کیفیت فضاسازی‌های «سارق روح» در لوکیشن‌های متعددی روز‌های تصویربرداری را سپری می‌کند.
ابوالفضل صفری، تهیه‌کننده سریال با اشاره به تأکید عوامل مجموعه تلویزیونی «مرگ خاموش» بر توجه به حس دلچسبی سریال برای مخاطب، افزود: «مرگ خاموش» به لحاظ کیفی دارای وجوه تمایزی منحصربه‌فردی است که با قلم هومان فاضل و گروه جدید نویسندگان دیگر روز به روز می‌کوشد تا مخاطب‌پسندتر کار خودش را جلو ببرد. صفری با بیان اینکه «مرگ خاموش» هیچ اصراری بر نگاه کلاسیک به مواد مخدر ندارد، خاطرنشان کرد: موضع «مرگ خاموش» امنیت نرم است؛ یعنی مواد مخدر را با آن نگاه کلاسیک به فیلم‌های مواد مخدری نداریم و پشت پرده‌های این آسیب و ناهنجار اجتماعی را واکاوی می‌کنیم که چه مافیایی به دنبال این هستند جامعه را تبدیل به بازار مصرف کنند.
تهیه‌کننده سریال «سارق روح» تأکید کرد: رسالت ما در این مجموعه تلویزیونی، رسیدن به این چرایی اعتیاد جوانان است. در «مرگ خاموش» کارکرد رسانه را در پیشگیری از معضل اعتیاد به اوج خودش می‌رسانیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار