کد خبر: 917494
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
رئيس اداره تبليغات اسلامي مياندوآب از اجراي ۲۰۰ برنامه فرهنگي، تبليغي، قرآني و مذهبي در طول ايام دهه كرامت در اين شهرستان خبر داد.
حجت الاسلام علي اعتمادي گفت: به منظور گراميداشت دهه كرامت و در راستاي شناساندن معارف رضوي به اقشار و آحاد مختلف جامعه، اداره تبليغات اسلامي مياندوآب برنامه‌هاي مختلفي را در طول اين دهه برنامه‌ريزي، هماهنگي در نظر گرفته كه مهم‌ترين آنها اعزام مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف تبليغي، برگزاري جشن‌هاي مختلف ميلاد و ديگر برنامه‌هاي ديني و فرهنگي خواهد بود.
وي با اشاره به اعزام ۴۳ نفر مبلغ و مبلغه در طول ايام دهه كرامت به مساجد، تكايا و حسينيه‌ها خاطر نشان كرد: مبلغان و مبلغات اعزامي در ايام دهه كرامت با حضور در اماكن تبليغي، بيش از ۲۰۰ برنامه فرهنگي، تبليغي، قرآني و مذهبي در شهر و روستاهاي شهرستان مياندوآب برگزار كرده‌اند.
رئيس اداره تبليغات اسلامي مياندوآب گفت: باتوجه به اعزام ۱۳ مبلغه و ۳۰ مبلغ بومي و غير بومي در سطح شهر و روستاهاي مياندوآب و با هماهنگي‌هاي انجام شده، برنامه‌هاي مبلغان و مبلغات اعزامي در دهه كرامت، امسال نسبت به سنوات گذشته بسيار باشكوهتر برگزار شد.
حجت‌الاسلام اعتمادي اقامه نماز جماعت، آموزش احكام، تبيين زكات، برگزاري گفتمان‌هاي ديني، جلسات پرسش و پاسخ، سخنراني، مداحي و مولودي خواني، سركشي از ايتام، دستگيري از فقرا، برپايي ايستگاه‌هاي صلواتي، برگزاري مراسم جشن و هماهنگي با هيئات مذهبي براي اجراي مراسم و اجراي برنامه‌هاي قرآني را از برنامه‌هاي شاخص مبلغان و مبلغات در دهه كرامت برشمرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار