کد خبر: 917485
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
گزارش «جوان آنلاین» از تبلیغات کذب فرانسه علیه اسلام
تیم ملی فرانسه برای بار دوم قهرمان جام جهانی شد و جام بیست‌و‌یکم را به دست آورد. این در حالی است که تعداد زیادی از بازیکنان این تیم، مسلمانان بودند.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: تیم ملی فرانسه برای بار دوم قهرمان جام جهانی شد و جام بیست‌و‌یکم را به دست آورد. این در حالی است که تعداد زیادی از بازیکنان این تیم، مسلمانان بودند.
نکته عجیب ماجرا اینجاست که در کشور فرانسه اسلام هراسي و فشار بر مسلمانان مقيم این کشور رو به افزایش است. حملات به مساجد، تهدید به مرگ زنان محجبه، حمله به دانش آموزان مسلمان، انتشار سخنرانی نفرت آمیز از دسته کارهایی است که علیه مسلمانان در کشور فرانسه انجام شده. همچنین از چند ماه گذشته در ورودي برخي شهرهاي فرانسه تابلوهايي با عنوان "ورود مسلمان" ممنوع، نیز ديده شده است.
از سوی دیگر برخی دولتمردان و سیاستگذاران فرانسوی که در پس پرده با لابی صهیونیسم روابطی دارند نیز همواره در جهت خدشه دار کردن چهره مسلمانان و اسلام هراسی تلاش می کنند و دست به تبلیغات و ارائه آمار توسط رسانه های وابسته خود علیه مسلمانان می زنند.
تبلیغات علیه مسلمان در فرانسه به وسیله نشریه شارلی عبدو نیز انجام می شود که هر چند وقت یکبار کاریکاتوری علیه دین اسلام منتشر می کند و موجب خشم و ناراحتی مسلمانان می‌شود.
شهاب اسفندیاری در صفحه توئیتر خود در این رابطه نوشته: «جناب فرانسه؛ تبریک بخاطر جام جهانی. ۸۰ درصد تیم شما آفریقایی بودند. لطفا به نژادپرستی و دگرهراسی در فرانسه پایان دهید. ۵۰ درصد تیم شما مسلمان بودند. لطفا به اسلام‌هراسی در فرانسه پایان دهید. آنها دومین جام جهانی را به شما دادند. لطفا به آنها عدالت دهید.»
امید است که با هدیه ای که مسلمانان به تیم ملی فرانسه داده و با حضور خود قهرمانی در جام جهانی فوتبال را برای این کشور رقم زده اند، موج اسلام هراسی برای همیشه در این کشور متوقف شود و کذب بودن تبلیغات ضد اسلام فرانسه را برای جهان روشن کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار