کد خبر: 917479
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
نماينده مردم کاشان و آران و بيدگل در مجلس شوراي اسلامي از زير پوشش تأمين اجتماعي قرار گرفتن نزديک به 300 هزار نفر از جمعيت کاشان خبر داد.
سيدجواد ساداتي‌نژاد در آيين بهره‌برداري از درمانگاه تأمين اجتماعي کاشان، آران و بيدگل گفت: صنايع منطقه کاشان از 17 استان کشور بيشتر است و اين امر نشان‌دهنده جايگاهي ويژه مي‌باشد که نيازمند نگاهي ويژه از سوي مسئولان در قالب تفويض اختيار بيشتر است.
وي افزود: با توجه به جمعيت دو شهرستان، 55 هزار نفر از مردم منطقه کاشان در کارخانه‌هاي توليد فرش ماشيني مشغول هستند و اين منطقه دومين قطب توليد فرش ماشيني جهان است.
نماينده کاشان و آران و بيدگل به بهره‌برداري از درمانگاه تأمين اجتماعي حضرت ابوالفضل(ع) اشاره و بيان کرد: راه‌اندازي اين مجموعه در آران و بيدگل با نزديک به 80 درصد جامعه کارگري و حذف دفترچه‌هاي کاغذي (استفاده از نسخه الکترونيکي) براي مراجعان حضوري خدمت بسيار بزرگي است.
وي اضافه کرد: فعاليت اين درمانگاه نتيجه تلاش‌هاي بي‌وقفه مسئولان و همکاري‌ها در زمينه واگذاري زمين و پروانه رايگان بود که اميد مي‌رود الگويي براي ساير شهرهاي ايران باشد. ساداتي‌نژاد در ادامه تعطيلي در نوبت عصر و نبود خدمات سونوگرافي و راديولوژي را از مشکلات اين درمانگاه عنوان کرد و گفت: انتظار مي‌رود با نظر مساعد مديرعامل سازمان تأمين اجتماعي هر چه زودتر شاهد برطرف کردن اين کاستي‌ها باشيم. درمانگاه تأمين اجتماعي حضرت ابوالفضل (ع) با زيربناي 2 هزار و 600 مترمربع به ارزش 150 ميليارد ريال و شعبه 2 تأمين اجتماعي کاشان در منطقه راوند اين شهرستان به بهره‌برداري رسيده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار