کد خبر: 917438
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
رئیس سازمان بسیج عشایر سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:
نخستین همایش تجلیل از شبانان و گله‌داران عشایر قشقایی و بختیاری استان اصفهان با حضور دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی کشور و رئیس سازمان بسیج عشایری با هدف بررسی مشکلات عشایر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان (عج) سرهنگ پاسدار بشیر کیانی‌نژاد با اشاره به برگزاری نخستین همایش تجلیل از شبانان و گله‌داران عشایر قشقایی و بختیاری استان اصفهان اظهار داشت: این به پاس خدمات شبانان و گله‌داران عشایر در سال حمایت از کالای ایرانی برگزار می‌شود چراکه هر سیاه چادر عشایر، مصداق بازر یک کارگاه اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: این همایش با حضور سردار سید‌ضیاء‌الدین حزنی، مشاور فرمانده کل سپاه و دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی کشور، سردار نصرت‌الله سیف، رئیس سازمان بسیج عشایری کشور و سردار غلامرضا سلیمانی، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در محل اردوگاه شهدای درچه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج عشایر استان اصفهان با بیان اینکه عشایر کم هزینه و پر سود هستند، عنوان کرد: 25 درصد گوشت قرمز، 30 درصد لبنیات و 25 تن عسل و یک‌سوم سیب باغات سمیرم متعلق به عشایر استان اصفهان است و این همایش به پاس تقدیر از زحمات آنان تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف همایش بررسی مشکلات عشایر است، گفت: جمعی از مسئولان و 400 نفر از سران ایلات عشایری در راستای ایجاد همدلی و همیاری در این همایش حضور دارند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار