کد خبر: 917429
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
مدیرکل راه و ترابری سمنان
مدیرکل راه و ترابری سمنان گفت: نوسازی ماشین آلات فرسوده راهداری این استان با هدف افزایش بهره وری در ساخت جاده های ارتباطی نیازمند 40 میلیارد ریال اعتبار است.

سید عبدالمجید نژاد صفوی افزود: 36 درصد ماشین آلات این اداره کل معادل بیش از 120 لودر و سایر تجهیزات جاده سازی فرسوده بوده و نیازمند نوسازی است.
وی نوسازی این خودروها را اجتناب ناپذیر دانست و اظهارداشت: براساس نامه نگاری های انجام شده با وزارتخانه مربوط تا 2 ماه آینده پنج دستگاه لودر ناوگان امداد جاده ای این استان اضافه می شود.
وی با بیان این که اکنون محورهای استان با 110 راهدار و 65 دستگاه انواع ماشین آلات، به هموطنان خدمات ارایه می کنند ، تصریح کرد: با شروع تعطیلات تابستانی و برای آسان سازی عبور و مرور محورهای مواصلاتی، تمام امکانات و نیروها آماده خدمت رسانی به مردم هستند.
نژاد صفوی یکی دیگر از اماکن برای اسکان ضروری مسافران را نمازخانه های اداره های راه و ترابری در شهرستان ها اعلام کرد و ادامه داد : سالانه میلیون مسافر از محورهای سمنان عبور می کنند و برای نوسازی جاده های مواصلاتی و ماشین آلات راهداری می تواند به میزان قابل توجه ای سوانح رانندگی در این نقاط کشور بکاهد.
وی به استقرار بیش از 10 خودروی سیار برای تعمیر خودروها در محورهای استان اشاره کرد و گفت: خودروهای سیار وظیفه دارند نقص فنی خودروهای عبوری و در جاده مانده را در صورت امکان برطرف کنند و یا آن خودروها را به نزدیک‌ترین تعمیرگاه انتقال دهند.
بیش از 600 کیلومتر از مسیر اصلی شرقی- غربی کشور از استان سمنان می گذرد.
سالانه دست کم 15 میلیون مسافر از محورهای استان عبور می کنند.
در استان سمنان سه هزار و 784 کیلومتر راه وجود دارد که 1.2 درصد از راه های کشور را شامل می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر