کد خبر: 917412
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
فرمانده سپاه عاشورا:
فرمانده سپاه عاشورا با انتقاد از جریاناتی که جنسیت زن را همچون کالایی بی‌ارزش قلمداد می‌کنند، گفت: نگاه جنسیتی به زن مطرود است و اگر نگاه به زنان به صورت یک کالا باشد، فرهنگ بی‌حجابی در جامعه ترویج می‌‌شود .

عابدین خرم  در جمع زنان و دختران حامیان حریم خانواده اظهار کرد: امروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) برای زنان و دختران ایران اسلامی، روز پرافتخاری است.

وی افزود: ما پیرو مکتبی هستیم که وقتی در عصر جاهلیت دختران را زنده به‌گور می‌کردند، حضرت رسول اکرم(ص) به عنوان آخرین سفیر و نبی الهی دست دختر خود را می‌بوسیدند و به خاطر شأن ایشان از جا بلند می‌شدند، ما پیرو مکتبی هستیم که حضرت زینب(س) به عنوان  قهرمان صحنه کربلا، نهضت برادرش را به جهانیان عرضه کرد.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: این مکتب به عنوان الگوی تمام آزادیخواهان جهان مطرح است، این مکتب انسان‌های بزرگی پرورش داده است و امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی در وصیت‌نامه الهی - سیاسی خود به حضرت زهرا (س) افتخار کرده و خود را پیرو این مکتب می‌داند و شهدای عزیز ما هم پیرو همین مکتب هستند.

 خرم، زنان و دختران با حجاب را پیرو مکتب سرفراز اسلام و حضرت زهرا(س) اعلام کرد و افزود: روزی که دشمنان قسم‌خورده انقلاب، این کشور را مورد حمله و هجوم قرار دادند، این زنان مکتبی بودند که مردان غیرتمند را روانه جبهه‌های نبرد حق علیه باطل کردند و این مردان غیور با سربند «یا زهرا» در خط مقدم بر دشمنان تاختند.

وی نزول سوره کوثر در شأن حضرت زهرا(س) را باعث افتخار زنان دانست و گفت: اسلام آن چنان جایگاهی برای زن مسلمان قائل است که سوره کوثر در شأن آن حضرت و دخت نبی مکرم اسلام نازل شده است.

فرمانده سپاه عاشورا با انتقاد از جریاناتی که جنسیت زن را همچون کالایی بی‌ارزش قلمداد می‌کنند، اظهار داشت: وقتی نگاه به زن، مانند نگاه به یک کالا باشد، فرهنگ بی‌حجابی در جامعه ترویج می‌شود اما در مقابل این جریان، زنان و دختران عفیف و محجبه پاسدار خون‌ شهدایی هستند که در جهت حفظ آرمان‌ها خون پاکشان به زمین ریخته است.

وی تاکید کرد : زنان و دختران پرافتخار ایران اسلامی، حافظان مکتب اسلامی هستند و از دامن آنها مردان شجاع و سلحشور به معراج می‌روند، امروز هم در این تجمع شرکت کرده‌اند تا ندای حفظ حریم خانواده را به گوش همگان برسانند.

خرم با اشاره به برخی از زنان و دخترانی که پوشش و حجاب مناسبی ندارند، خاطرنشان کرد: این افراد نیز زنان و دختران این کشور هستند ولی وقتی بانوان باحجاب حضور کمرنگی در جامعه داشته باشند، باعث پررنگ دیده شدن آنها می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر