کد خبر: 917369
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
مدیر کل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری:
سازمان تامین اجتماعی در سالهای اخیر در راستای تحقق دولت الکترونیک نسبت به خدمت رسانی غیرحضوری و الکترونیک به مخاطبان اجتماعی خود اقدام نموده است که کلیه مخاطبان وشرکای اجتماعی می توانند بدون مراجعه حضوری از خدمات غیرحضوری استفاده نمایند.
حمیرا رحیمی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان،مدیر کل تامین اجتماعی استان با اشاره به دستاوردهای فراوان فناوری اطلاعات در سازمان تامین اجتماعی گفت: با اجرای خدمات غیرحضوری در سازمان تامین اجتماعی درصد بالایی از بار مراجعه ارباب رجوع به شعب سازمان کاهش یافته است.

غلامرضا محمدی بر استفاده مخاطبان اجتماعی از این خدمات تاکید کرد و افزود: در اجرای دستورالعمل میز خدمت که از سوی دولت ابلاغ گردید، بخش قابل توجهی خدمات تامین اجتماعی به صورت الکترونیکی انجام می شود که می توان بعنوان میز خدمت غیرحضوری و الکترونیک به آن شاره کرد و لذا  مراجعان و ارباب رجوع می توانند از طرق مختلف نسبت به انجام فرآیند کاری خود اقدام نمایند.

محمدی راههای دریافت خدمات غیر حضوری را به صورت یزر تشریح کرد:

  • مراجعه به سایت سازمان تامین اجتماعی به آدرس tamin.ir و اداره کل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری به آدرس www.chb.tamin.ir و دسترسی به  کلیه خدمات الکترونیکی از جمله ابلاغ الکترونیکی اوراق مطالباتی،پورتال نمایش بدهی کارفرمایان،برگه پرداخت بیمه شدگان خاص،ارسال لیست حق بیمه،نمونه فرمها،قوانین و مقررات و بخشنامه ها ،سامانه سوابق بیمه شدگان ، سامانه فیش و احکام مستمری بگیران و انتقادات و پیشنهادت
  • شماره گیری کد دستوری USSDبا شماره #142* و دسترسی به استعلام آخرین سابقه،آخرین مستمری،استحقاق درمان،رابطه بیمه ای ،نمونه فرمها و خدمات دفترچه درمانی
  • دریافت اپلیکیشن "تامین اجتماعی من "از طریق اپلیکیشن کافه بازار ،سایت سازمان و یا کد دستوری #142*و نصب و اجرای آن بر روی تلفن همراه شامل دسترسی به استعلام و نمایش نمایه ساز توصیفی از اطلاعات هویتی بیمه شده و سایر اطلاعات بیمه ای مشتمل بر مشاهده آخرین روز کارکرد سابقه، آخرین دستمزد، استحقاق درمان، وضعیت بیمه پرداز، نوع بیمه، مشخصات شعبه و کارگاه، استعلام بخش مستمری بگیران با امکان مشاهده آخرین فیش مستمری، استعلام و نمایش میزان بدهی های کارفرمایان به صورت برآوردی و قطعی برای تمامی کارگاه ها و پیمان های تحت پوشش، نمایش اطلاعات مکان محور مراکز خدمات بیمه ای و درمانی،امکان جستجوی اطلاعات مراکز ارائه خدمات بیمه ای و درمانی در نقشه، پرسش و پاسخ های متداول حوزه بیمه ای (FAQ)، ارائه پویای اخبار و اطلاع رسانی های سازمان تامین اجتماعی به تفکیک آخرین خبر و پربیننده ترین و همچنین امکان دسترسی به فرم های سازمانی و راهنمای مراکز (ستادی) با امکان جستجو
  • شماره گیری تلفن گویا با شماره  1420 بر روی تلفن ثابت و تلفن همراه و طرح پرسش های بیمه ای و مشاوره
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر