کد خبر: 917367
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲
در چهارمحال و بختیاری
مدیرکل درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در هفته دولت و دهه فجر ۲ مرکز درمانی در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری می‌رسد.
حمیرا رحیمی

محمود جاوید  قبل از آغاز خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: مردم حق دارند در یک مکان مناسب خدمات دریافت کنند. وقتی شخصی وارد بیمارستان می‌شود به اندازه کافی نگرانی دارد اما اگر محیط هم نامناسب باشد بر این نگرانی افزوده می‌شود.

وی افزود: درمانگاه جدید در نزدیکی بیمارستان امام علی(ع) با زیربنای 1100 مترمربع که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین اورژانس بیمارستان امام علی‌(ع) بازیربنای 1700 مترمربع در حال ساخت است که دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: سال گذشته پلی کلینیک تخصصی شهرکرد با 5 هزار متر زیربنا با 41 اتاق، اتاق عمل سرپایی، دندانپزشکی و آزمایشگاه احداث شد.

جاوید خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های فارسان، بروجن و لردگان قسمت‌هایی بازسازی شد. روز گذشته نیز پلی کلینیک جدید در بروجن و مرکز درمانی در اردل کلنگ‌زنی شد.

وی تصریح کرد: سال گذشته 34 پزشک در مراکز درمانی مشغول شدند و این در حالی است که در سال 95 تنها 2 پزشک به مراکز اضافه شد.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ارائه خدمات با شماره ملی ادامه داد: امسال در مراکز خصوصی، بیمارستان‌ها و مراکز دولتی نیز خدمات با شماره ملی ارائه می‌شود.

جاوید با اشاره به دریافت نوبت با استفاده از پیامک گفت: سوابق بیماران نیز با شماره ملی حفظ می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر