کد خبر: 917335
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
فرزند سیدضیاءالدین دری مطرح شد:
فرزند سیدضیاءالدین دری درباره آخرین وضعیت کسالت پدرش که منجر به بستری شدن در بیمارستان شده به این اشاره کرد که معالجه استاد همچنان در حال انجام است و ایشان در بیمارستان به سر می‌برند و خوشبختانه حالشان مساعد است.
نوید دری در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار روزنامه جوان گفت: در چند روز اخیر برخی از مسئولان محبت داشتند و جویای حال پدر بودند ولی هنوز به طور کامل بهبودی برای پدر حاصل نشده و درمان ایشان در بیمارستان ادامه دارد.
سیدضیاءالدین دری کارگردان سریال‌های پرمخاطبی، چون کیف انگلیسی و کلاه پهلوی هفته پیش به دلیل عارضه کبدی در بیمارستان بستری شد. ضیاء‌الدین دری سال پیش در مصاحبه‌ای تفصیلی با روزنامه جوان به برخی بی‌مهری‌ها و فشار‌ها حین و پس از ساخت سریال کلاه پهلوی اشاره کرده بود. این فیلمساز پس از ساخت کلاه پهلوی امکان ساخت اثری تازه را نداشته است. ساخت یک فیلم سینمایی درباره دفاع تنگستانی‌ها در مقابل یورش بیگانگان با همکاری و مشارکت کشور هندوستان با محوریت مسئله خلیج‌فارس یکی از دغدغه‌هایی بوده که دری برای ساخت آن طی سال‌های اخیر تلاش کرده، اما متأسفانه به نتیجه نرسیده است. روزنامه جوان برای این فیلمساز متعهد از خداوند متعال طلب سلامتی و عافیت دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار