کد خبر: 917307
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان‌شرقی تاکید کرد
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان‌شرقی با تأکید بر آموزش و تبیین موضوع پدافند غیرعامل در جامعه گفت: تا زمانی که این موضوع در جامعه نهادینه نشده است، عملی کردن برنامه‌ها سخت خواهد بود.

علیرضا کریمی  در نشست هم‌اندیشی با آیت‌الله هاشم‌زاده‌هریسی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه هدف پدافند غیرعامل پایش تهدیدها و تهیه راهکارهای مناسب مقابله با انواع تهدیدات است، اظهار داشت: علاوه بر شورای پدافند غیرعامل استان، 21 شورا نیز در شهرستان‌ها با ریاست فرمانداران فعال‌شده همچنین دو قرارگاه زیستی و سایبری در استان فعال بوده است.

وی افزود: امروز همه بر این باور رسیده‌اند که اگر جنگی هم باشد، در حوزه سایبری و اطلاعاتی است و بر همین اساس باید نقاط ضعف شناسایی شود که در این خصوص قرارگاه سایبری راه‌اندازی شده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان‌شرقی ادامه داد: امروز دشمنان همه مسائل اخلاقی و انسانی را به خاطر ایجاد مشکل برای مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی زیر پا می‌گذارند، بر همین اساس قرارگاه زیستی که مستقیماً با خورد و خوراک مردم سر و کار دارد، در استان فعال‌ شده است.

وی اضافه کرد: در آبان ماه سال‌جاری در حوزه قرارگاه زیستی رزمایشی را برگزار خواهیم کرد که بسیار دارای اهمیت بوده و البته سمینار ملی در حوزه کالبدی نیز در ماه‌های آینده برگزار خواهد شد.

کریمی با تأکید بر آموزش و تبیین موضوع پدافند غیرعامل در جامعه گفت: تا زمانی که این موضوع در جامعه نهادینه نشده است، عملی کردن برنامه‌ها سخت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت اشرافیت همه دستگاه‌ها با مباحث پدافند غیرعامل، پیشنهاد عضویت دستگاه‌های غیرعضو در حوزه مأموریتی تعریف و ابلاغ‌ شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر