کد خبر: 917295
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان :
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در خصوص جشنواره تعاونی های برتر، وضعیت اشتغال استان و ماده 154 قانون کار به نرخ بیکاری کشور 2 درصد بالاتر است.

  به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در خصوص میزان تعهد ایجاد اشتغال استان اصفهان اظهار داشت : در سال 96 تعهد اشتغال استان 90 هزار فرصت بوده که 49 هزار و 146 شغل در سال گذشته ثبت شده است.

    محسن نیرومند همچنین در خصوص به کار گمارده شدگان گفت: در سال گذشته 31 هزار و 189 نفرمرد و 17 هزار و 957 نفر زن مشغول به کارشده اند.

    نیرومند ادامه داد: نرخ بیکاری استان اصفهان در سال 96 برابر با 14.4 درصد بوده که نسبت به نرخ بیکاری کشور 2 درصد بالاتر است.

    مدیرکل تعاون کارو رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به ماده 154 قانون کار در خصوص همکاری کارفرمایان در امر ورزش کارگران با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کارفرمایان تا 31 تیرماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه پرداخت عوارض سرانه ورزش کارگران اقدام نمایند.

    این مقام مسئول همچنین اذعان نمود: هزینه های مربوط به پرداخت عوارض سرانه ورزش قابل تهاتر در مشوق مالیاتی تبصره 2 ماده 38 قانون مالیات بر ارزش افزوده می باشد.

    نیرومند همچنین با بیان اینکه تعاونی های اصفهان دارای ظرفیت و توانمندی هستند از کلیه تعاون گران اصفهانی دعوت کرد تا با شرکت در جشنواره تعاونی های برتر امکان معرفی الگوهای موفق اقتصاد تعاون به کل کشور را فراهم نمایند.

 

 

   

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر