کد خبر: 917293
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
رئیس پلیس راهور استان اصفهان:
رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری و اداره برق منطقه‌ای باید برق چراغ‌های راهنما را از شبکه برق شهری جدا کنند و یا تمهیدی در این ارتباط بیاندیشند.

 

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، رئیس پلیس راهور استان اصفهان با توجه به قطعی برق‌های دو ساعته که منجر به قطع چراغ‌های راهنما و ایجاد هرج و مرج‌ در شهر می‌شود، اظهار داشت: موضوع قطعی برق که منجر به قطع چراغ‌های راهنما در سر چهارراه‌ها می‌شود بیش از پلیس به معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری و اداره برق منطقه‌ای مرتبط است بدین معنا که لازم است این نهادها برق چراغ‌های راهنما را از شبکه برق شهری جدا کنند و یا تمهیدی در این ارتباط بیاندیشند.

سرهنگ رضا رضایی افزود: تا زمان اقدام در زمینه جداسازی برق چراغ‌های راهنما، اداره برق باید نقاطی که دارای قطعی است را به پلیس راهور اعلام کند تا نیروی پلیس برای کنترل ترافیک در این مناطق مستقر شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان بیان داشت: در طول روزهای گذشته برخی از مناطق دارای قطعی برق، به پلیس اعلام نشده است که احتمالا ناشی از قطعی برق‌ بدون برنامه‌ریزی شده است.

به نظر می‌رسد در این ارتباط عدم هماهنگی اداره برق با برخی نهادها مانند پلیس، شهرداری، اماکن و غیره مشکلات زیادی را رقم زده است که باید هرچه سریع‌تر مورد بررسی و توجه قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار