کد خبر: 917281
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
در پایان روز سوم مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان ۲۰۱۸ برزیل، جمع مدال‌های ووشوکاران ایران به عدد ۱۶ رسید و ۹ مدال نقره سانداکاران ایران نیز با صعود به مرحله فینال قطعی شد.
ووشو

جوان آنلاین : هفتمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان جهان از روز پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۷ با حضور ۴۰۰ ووشوکار از ۴۵ کشور به میزبانی برزیل و در شهر "برازیلیا" آغاز شده و تا امروز (یکشنبه) ادامه خواهد داشت. اما در پایان روز سوم این مسابقات جمع مدال‌های ووشوکاران ایران به عدد ۱۶ رسید و ۹ مدال نقره سانداکاران ایران نیز با صعود به مرحله فینال قطعی شد.

تیم ملی ایران نیز در دو بخش ساندا و تالوی دختران و پسران در این رویداد مهم شرکت کرده است. در رقابت‌های نوبت اول دیروز (شنبه)، تالوکاران ایران به شش مدال دیگر دست یافتند که نتایج آنها به قرار زیر است:

سیدمحمدحسینی در فرم "دائو شو" (رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال) بر سکوی قهرمانی ایستاد. در این فرم نمایندگان مالزی و کره جنوبی دوم و سوم شدند.

مهدی خانی نیز در فرم "نن دائو" (رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال) به مدال نقره رسید. در این فرم تالوکار کره جنوبی اول و نماینده مالزی به مقام سوم رسید.

محمدعلی مجیری در فرم "نن دائو" (رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال) به مدال نقره رسید،(. تالوکار هنگ‌کنگی اول و نماینده سنگاپور به مدال برنز رسید.

امروز همچنین نازنین بازدار در فرم "نن دائو" (رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال دختران) به مدال برنز رسید. در این فرم ووشوکار هنگ‌کنگی طلایی شد و نماینده اندونزی به مدال نقره رسید.

مینا پناهی هم در فرم "نن دائو" (رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال دختران) به مدال برنز رسید و نمایندگان سنگاپور و هنگ‌کنگ به مدال‌های طلا و نقره دست یافتند.

اما در فرم "دائو شو" (رده سنی ۹ تا ۱۲ سال دختران) نیز زهرا بت‌شکن به مدال برنز رسید. در این فرم نماینده مالزی اول شد و تالوکار اندونزی به مقام دوم دست یافت.

همچنین امیرحسین چرزه هم در فرم "دائو شو" (رده سنی ۹ تا ۱۲ سال) چهارم شد و از کسب مدال بازماند. در این بخش نمایندگان اندونزی، سنگاپور و کانادا اول تا سوم شدند.

اما در رقابت های نوبت دوم روز شنبه، ابراهیم اصلانی، شجاع پناهی، محمد فرهادی، حمید کیانیان و محمد حاجی‌زاده با غلبه بر حریفان خود به فینال مسابقات بخش ساندا رسیدند. یاسین شهرکی نیز با قبول شکست برابر نماینده هند در مرحله نیمه نهایی به مدال برنز دست یافت.

پیش از نیز محمدمهدی رضایی، حسن لطفی، آیدا حیدری و کیمیا شوشتری با برتری مقابل رقبای خود به فینال اوزان مختلف صعود کرده بودند.

همچنین در رقابت های نوبت امروز (شنبه)، تیم دوئلین پسران ایران با ترکیب محمدعلی مجیری و سیدمحمدحسینی، تیم دوئلین دختران با ترکیب سیده سوگند گلشنی و مینا پناهی به مدال نقره رسیدند.

این مسابقات یکشنبه شب با برگزاری مبارزات فینال اوزان مختلف بخش ساندا و معرفی نفرات برتر به اتمام می‌رسد. برنامه مبارزات ۹ سانداکاران ایران در فینال این رقابت‌ها به شرح زیر است:

* بخش دختران

وزن ۴۸ کیلوگرم، آیدا حیدری با "ساویتا" از هند مبارزه می‌کند.

وزن ۶۰ کیلوگرم، کیمیا شوشتری»ک با "نورا سلیمان" مصری رو به رو می‌شود.

* بخش پسران (نوجوانان)

وزن ۵۲ کیلوگرم، محمدمهدی رضایی با "بینتانگ رینورا" از اندونزی رو به رو می‌شود.

وزن ۵۶ کیلوگرم، ابراهیم اصلانی مقابل "محمد سالم" از هند قرار می‌گیرد.

* بخش پسران (جوانان)

وزن ۵۶ کیلوگرم، شجاع؛ پناهی به مصاف "عبدالرحمن حسن" از مصر می‌رود.

وزن ۶۰ کیلوگرم، محمد فرهادی با "چونگ ترونگ" از ویتنام مبارزه می‌کند.

وزن ۶۵ کیلوگرم، حمید کیانیان رو در روی "گاما مورنو" از برزیل قرار می‌گیرد.

وزن ۷۰ کیلوگرم، محمد حاجی‌زاده باید با "جائه کوک لی" از کره‌جنوبی دیدار کند.

وزن ۸۰ کیلوگرم، حسن لطفی نیز مقابل "محمد" از اردن به روی سکو می‌رود.

جمع مدال‌های تیم ووشوی جوانان ایران تا به این لحظه به ۱۶ مدال( ۲ طلا، ۸ نقره و ۶ برنز) رسیده است

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار