کد خبر: 917148
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
استاندار آذربایجان‌شرقی:
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت:بخش خصوصی در این چندماه با نوسانات ارزی بسیاری مواجه بود، پس حالا باید ارزش وقت را بداند و کار امروز را به فردا نسپارد.

مجید خدابخش  در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان هشترود اظهار کرد: حالا که آمریکا، عربستان، اسرائیل، منافقین و سلطنت‌طلبان بر علیه موجودیت نظام مقدس جمهوری اسلامی دست به دست هم دادند باید توصیه‌های مقام معظم رهبری را که با دوراندیشی خود از چندن سال پیش به مسائل اقتصادی توجه داشته‌اند جامه عمل بپوشانیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: ما به عنوان خدمتگزار نظام وظیفه داریم این آرمان و ایده‌های مقام معظم رهبری را در جهت اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی و حمایت واقعی از کالای ایرانی تحقق بخشیم که اگر می‌خواهیم این دوران سخت اقتصادی را با عزت و سربلندی سپری کنیم، باید به مسائل اقتصادی توجه کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اذعان داشت: اقتصاد کشور به دست بخش خصوصی است و وظیفه ما است که به بخش خصوصی احترام بگذاریم و تمام دستگاه‌های اجرایی در خدمت بخش خصوصی باشند و مشکلاتشان را رفع کنند.

خدابخش یادآور شد: بخش خصوصی در این چند ماه با نوسانات ارزی بسیاری مواجه بوده، پس حالا باید ارزش وقت را بداند و کار امروز را به فردا نسپارد.

وی با اشاره به تعداد واحدهای تعطیل در شهرستان هشترود و کل استان، تصریح کرد: ای کاش این واحدها از ابتدا با مسائل بانکی، توجیه اقتصادی، طرح و بازاریابی از ابتدا آشنا بودند تا امروز دچار این بحران نمی‌شدند.

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: به هر حال ما باید به داد تک تک این واحدها برسیم تا از این وضعیت خارج شوند، امروز جنگ، جنگ اقتصادی است و در این شرایط حتی این واحدهای تعطیل هم مورد نیاز جامعه هستند.

این مسوول با بیان اینکه مشکلات اکثر این واحدها مدیریتی است، افزود: کارآفرینی کار هرکسی نیست، همانطور که انتظار نداریم همه فوتبالیست یا خوشنویس باشند در مورد کارآفرینان هم همین مقوله مطرح است، ما باید کارآفرینی را به کارآفرینان واقعی بسپاریم.

خدابخش با اشاره به آمار بیکاری شهرستان هشترود متذکر شد: رقم 24 درصدی بیکاری در شأن شهرستان هشترود نبوده و باید تا سرشماری بعدی این رقم کاهش یابد.

استاندار آذربایجان‌شرقی امروز در موسسه تحقیقات دیم کشور در مراغه حضور یافت و در جریان آخرین وضعیت این موسسه و مسائل و مشکلات آن قرار گرفت.

بازدید از پروژه‌های تصفیه‌خانه آب نظرکهریزی مجهز به پکیج حذف فلزات سنگین به روش کاویتاسیون پلاسمایی، پالایشگاه ارکان پارس هشترود، شهرک صنعتی هشترود، فولادسازان دقیقی و آبرسانی به شهرک صنعتی پرفسور هشترودی برنامه‌های بعدی استاندار آذربایجان‌شرقی را تشکیل می‌دادند.

خدابخش همچنین امروز در مراسم افتتاح شرکت قطره افشان سهند شهرستان هشترود که آبیاری 67 هکتار باغ را به صورت مدرن و قطره‌ای تحت پوشش قرار می‌دهد، حضور یافت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر