کد خبر: 917075
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
استاندار كرمانشاه تسريع در عملياتي شدن پروژه كريدور گردشگري «بيستون - تاق بستان» را خواستار شد.
هوشنگ بازوند پروژه كريدور گردشگري بيستون - تاق‌بستان را طرحي ارزشمند و بي‌نظير توصيف كرد و افزود: تمام مديران و دستگاه‌هاي مربوطه براي تسريع در عملياتي شدن اين پروژه بايد كمك كنند.
وي با اشاره به مركزيت استان كرمانشاه در غرب كشور، اظهار كرد: يكي از محورهاي توسعه اين استان بخش خدمات است و چنين پروژه‌اي مي‌تواند به رونق بخش خدمات استان كمك كند.
استاندار كرمانشاه با بيان اين‌كه اين پروژه ايده خوبي است كه آيندگان آن را تحسين خواهند كرد، گفت: در بخشي از اين پروژه زمين‌هاي بايري وجود دارد كه مشاور طرح بايد پيشنهادات و مشوق‌هايي را براي ورود سرمايه‌گذار به آن لحاظ كند.
بازوند با تأكيد بر اين‌كه بايد ديد كه در سند بالادستي در خصوص اين محور چه تكليف شده و پروژه را با اين سند تطبيق داد، اعلام كرد: پروژه كريدور بيستون به تاق بستان كار با ارزشي است كه نبايد روي آن درنگ كرد و هرچه زودتر بايد عملياتي شود.
وي با اشاره به انجام 70 درصد از مطالعات فاز يك پروژه، تصريح كرد: مجري اين طرح بايد ظرف دو ماه آينده مطالعات فاز يك را اتمام كند تا بتوانيم بسته‌هاي سرمايه‌گذاري آن را تعريف و در همايش‌ها و نمايشگاه‌هاي مختلف قابليت‌هاي پروژه را به سرمايه‌گذاران و بخش خصوصي معرفي كنيم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار