کد خبر: 916892
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
در هنرسرای خورشید اصفهان
کنسرت کوارتت زهی نقش جهان روز جمعه 22 تیرماه در هنرسرای خورشید اجرا می شود.

گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان کنسرت نقش جهان به سرپرستی و مدیریت هنری مهدی پناهی به میزبانی هنرسرای خورشید سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با اجرای آثاری از دورژاک، کمیتاس، پیاتزولا، پناهی و ... به روی صحنه می رود.

مهدی پناهی و فرشاد شیرانی(ویلن)، امیرحسین منصوری(ویولا) و کوروش کشاورز(ویلنسل) از جمله عوامل گروه موسیقی نقش جهان هستند.

این برنامه روز جمعه 22 تیرماه ساعت 21 در محل هنرسرای خورشید واقع در پل شهیدچمران، جنب شهرداری منطقه 7 برگزار می شود که علاقه مندان برای تهیه بلیط می توانند به سایت navayemehr.ir مراجعه کنند.

اجرای نمایش های "چُلمن خان" و "پینوکیو" در سالن فرشچیان

نمایش های "چُلمن خان" و "پینوکیو" تا 29 تیرماه در مجموعه فرهنگی هنری استاد فرشچیان اجرا می شوند.

دفتر تخصصی تئاتر و تالار هنر وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به اجرای دو نمایش شاد و موزیکال اقدام کرده است.

دو نمایش "چُلمن خان" و "پینوکیو" به کارگردانی امیر شیخ جبلی از 10 تیرماه به ترتیب ساعت 19 و 21 به روی صحنه رفته است و تا 29 تیرماه ادامه خواهد داشت.

در نمایش "پینوکیو" سفر پینوکیو در سیری ماجرا جویانه تصویر شده و وسوسه ها و مجازات همراه با کودکانی که با او همراه شده اند قابل تجربه است.

علاقه مندان برای تهیه و رزرو بلیط می توانند به سایت www.partakticket.com مراجعه کرده و یا با شماره های 09900841864 و 09361047153 تماس حاصل کنند.به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر