کد خبر: 916879
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
دارنده مدال نقره وزنه‌برداری جوانان جهان گفت: باتوجه به آنالیز حریفان و رکوردهای آنها، می‌دانستم کار راحتی در رقابتهای جهانی ندارم.
می‌دانستم کار بسیار سختی دارم/ در یکضرب رکوردم را ارتقا دادم

جوان آنلاین: حسین سلطانی بعد از کسب مدال نقره مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان در ازبکستان گفت: خدا را شاکرم توانستم جواب زحمات همه را داده و به عنوان دومی جهان برسم. عملکرد خوبی داشتم و حتی در یکضرب، یک کیلو از رکوردم بیشتر زدم.

وی ادامه داد: از وقتی که استارت لیست اعلام شد، مشخص بود رقابت نزدیک و سختی را در پیش خواهم داشت، اما تمام تلاشم را کردم تا وزنه هایی که مربیانم گرفته بودند را بزنم که از شش حرکت، پنج حرکت را به طور صحیح انجام دادم.

سلطانی ادامه داد: باتوجه به بررسی که از ادوار قبل و رکوردهای مسابقات داشتم، می دانستم کارم راحت نیست. به همین دلیل، از ماه ها قبل تلاش ویژه ای داشتم که امروز این نتیجه حاصل شد.

این وزنه بردار جوان زنجانی درباره برنامه اش برای آینده با توجه به این موفقیت، اظهار داشت: قطعا مانند تمامی ورزشکاران، آرزویم رسیدن به مدال المپیک است که امیدوارم در آینده به آن برسم و برای کشورم افتخارآفرین باشم.

نایب قهرمان دسته ۷۷ کیلوگرم جوانان جهان گفت: بی تردید تصمیم مربیان کادر فنی در وزنه گیری و هدایت روحی و فنی آنها نقش ویژه ای در موفقیت من داشت که باید از زحمات بی دریغ آنها تشکر ویژه داشته باشم.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار