کد خبر: 916854
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
رئیس دانشکاه علوم پزشکی تبریز:
رئیس دانشکاه علوم پزشکی تبریز گفت: کسانی که از بحران حرف می‌زنند این مردم را نشناخته‌اند، این افراد کم خرد و خود کم بین نیستند که کشور را اداره می‌کنند بلکه مردمی که در کوران حوادث کشور پخته و آب دیده شده‌اند، در رأس امورند.

محمدحسین صومی  در مراسم تکریم و معارفه مسوول بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: دانشگاه کانونی است که علاوه بر وظیفه علمی خود از اصول و ارزش‌ها نیز دفاع کرده و همچنان در این عرصه پیشتاز است.

وی افزود: از زمانی که دانشگاه‌ها در کنار حوزه‌های علمیه بنیان نهاده شدند، نشانگر این موضوع است که علم‌آموزی و دین همواره در کنار همدیگر هستند.

رئیس دانشکاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به فعالیت‌هایی بسیج دانشجویی در داخل دانشگاه‌ها ادامه داد: عبدالله شادی به عنوان مسوول بسیج دانشجویی استان همواره در صدد بود با هم‌افزایی نیروها را در جهت عمل به فرامین مقام معظم رهبری و در مسیر اصول و ارزش‌ها پیوند زده و  همان اصولی را که انقلاب اسلامی برای ما آفرید، حرکت و راهنمایی کند.

صومی، با اشاره به نقش دانشگاهیان در عمل به فرامین مقام معظم رهبری اظهار داشت: رؤسای دانشگاه به عنوان نمایندگان طیف دانشگاهی این امر را بر عهده گرفته‌اند تا با به‌کارگیری فرمایشات رهبر معظم انقلاب آن را عملیاتی کنند.

رئیس دانشکاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به اینکه به گمان برخی از افراد در کشور بحران‌های زیادی در حال شکل‌گیری و وقوع است، تصریح کرد: کسانی که از بحران حرف می‌زنند این مردم را نشناخته‌اند، این افراد کم خرد و خود کم بین نیستند که کشور را اداره می‌کنند بلکه مردمی که در کوران حوادث کشور پخته و آب دیده شده‌اند، در رأس امورند.

وی ادامه داد: بعضی وقت‌ها شنیده می‌شود که برخی اساتید سرکلاس درس دانشجویان را از ادامه تحصیل یا وضعیت موجود دلسرد می‌کنند، در حالی که این موضوعات شعارهایی بیش نیست و بسیج دانشجویی باید با پویایی خود در موضوعات مختلف شکوفایی و تازگی ایجاد کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر