کد خبر: 916853
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز خبر داد:
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر تبریز از ارتقاء سطح ایمنی بازار سرپوشیده و تاریخی تبریز توسط این سازمان خبر داد.

آتش پاد داوود طالب نژاد گفت: با توجه به محدودیت ورود خودروهای آتش نشانی به داخل بازار تاریخی تبریز سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تبریز تمهیداتی در خصوص نصب و راه اندازی امکانات و تجهیزات ایمنی آتش نشانی در سطح بازار کرده است.

وی نصب شیرهای هیدرانت در داخل بازار را یکی از اساسی ترین اقدامات این سازمان برشمرد و افزود: در راستای ارتقاء سطح ایمنی بازار تاریخی تبریز که یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری و اقتصادی استان و حتی کشور می باشد اقداماتی از جمله نصب شیرهای هیدرانت، نصب و راه اندازی تجیزات آتش نشانی، نصب کپسول های خاموش کننده، جعبه های آتش نشانی در سطح بازار، آموزش چهره به چهره بازاریان و کسبه بازار  توسط سازمان آتش نشانی انجام گرفته است.

طالب نژاد در ادامه به همکاری با کسبه و هیات امناء بازار اشاره کرد و گفت: با توجه به امکاناتی و تجهیزات اطفایی که در سطح بازار تبریز قرار گرفته، کسبه بازار در مواقع بحرانی می توانند تا رسیدن نیروهای آتش نشانی در مراحل اولیه حوادث، از گسترش آن جلوگیری کرده و از بروز خسارت های بزرگ و غیر قابل جبران جلوگیری نمایند.  چرا که هر حادثه بزرگ در دل کوچکترین حوادث نهفته است.

گفتنی است هیات امناء و بازاریان بازار بزرگ تبریز با حضور در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر تبریز از اقدامات این سازمان در راستای ایمن سازی بازار بزرگ تبریز  تقدیر بعمل آوردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر