کد خبر: 916851
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
از سوی فرمانده سپاه عاشورا عنوان شد
فرمانده سپاه عاشورا با اعلام هشدار در زمینه شکل‌گیری مثلث شوم یهودیت صهیونیست، یهودیت مسیحیت و یهودیت در جهان اسلام گفت: با شکل‌گیری این مثلث شوم مهم‌ترین هدفی که دنبال می‌شود، این است که اجازه ندهند انقلاب اسلامی در قله افتخار قرار بگیرد.

عابدین خرم  در مراسم تکریم و معارفه مسوول بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم و این موضوع دشمنان را به شدت مرعوب کرده است که هر چه در توان دارند به‌کار گیرند تا انقلاب اسلامی در این مرحله متوقف شود و البته این انقلاب به فضل‌الهی متوقف نمی‌شود.

وی افزود: شرط موفقیت انقلاب این است که تمام افرادی که در این انقلاب مسوولیت و تعهد دارند و در حوزه‌ای متخصص هستند، متناسب با جایگاهی که در آن فعالیت دارند، توصیه‌های رهبر معظم انقلاب را به خوبی درک کرده و به آن عمل کنند.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به وعده نصرت الهی ادامه داد: طبق وعده الهی آنهایی که تلاش می‌کنند و در حد اینکه خودشان را برای تحول وقف می‌کنند، خداوند به کار آنها برکت می‌‌دهد.

 خرم با اشاره به موفقیت‌های کسب شده انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون تصریح کرد: اکنون ما در حال رشد و پیشرفت هستیم تا به قله‌های افتخارآمیز تثبیت انقلاب اسلامی در جهان اسلام برسیم و به این ترتیب انقلاب اسلامی قد برافراشته و در هویت دینی و سیاسی خود بازخوانی و بازتعریف مجددی خواهد داشت.

فرمانده سپاه عاشورا با اعلام هشدار در زمینه شکل‌گیری مثلث شوم یهودیت صهیونیست، یهودیت مسیحیت و یهودیت در جهان اسلام گفت: با شکل‌گیری این مثلث شوم، مهم‌ترین هدفی که دنبال می‌شود، این است که اجازه ندهند انقلاب اسلامی در قله افتخار قرار بگیرد چرا که انقلاب اسلامی مانع جدی برای شکل‌گیری مثلث یهودیت صهیونیست، یهودیت مسیحیت و یهودیت در جهان اسلام است.

خرم، امنیت داخلی کشور را در منطقه خاورمیانه مثال‌زدنی اعلام کرد و گفت: انقلاب اسلامی در صراط مستقیم حرکت می‌کند و این به برکت امنیتی است که در داخل کشور وجود دارد و دشمنان نظام اسلامی درصد هستند این امنیت را خدشه‌دار کنند و با برهم زدن آرامش این کشور به آرامش برسند.

وی نقش دانشگاهیان را یک نقش تاثیرگذار و مهم در عرصه فعالیت‌های دانشجویی اعلام کرد و افزود: اساتید و مسوولانی که در دانشگاه‌ها مسوول هستند، به همراه دانشجویان می‌توانند موجب تثبیت انقلاب شوند و ما برای پویایی و بالندگی هر چه بیشتر و بهتر نیازمند هستیم تا دانشگاهیان در عرصه‌های مختلف نظام نقش‌آفرینی کرده و این نوع فعالیت‌های آنان در آینده نیز ادامه داشته باشد.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که دشمنی استکبار جهانی از اتاق جنگ دفاع به اتاق جنگ خزانه‌داری دشمن منتقل شده است، ادامه داد: در صورت آگاهی بخشی ملی می‌توان از این عرصه‌ها نیز به خوبی عبور کرد و این آگاهی‌بخشی را جوان دانشجو می‌تواند به ظهور و بروز رساند.

خرم، بسیج دانشجویی را یک مجموعه پویا، مفید و تاثیرگذار اعلام کرد و بیان داشت: مسوولان نظام در هر جایگاهی که هستند، باید موضع دانشجویان را شنیده و پاسخگو باشند و دانشجویان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری یک مجموعه کارگشا و تحول‌خواه باشند.

دراین مراسم محمدرضا سلطان زاده  به عنوان رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه های آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات شش ساله عبدالله شادی در این سمت قدردانی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر