کد خبر: 916849
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
معاون استاندار آذربایجان‌شرقی:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی، همگرایی حاکم بر جامعه در راستای گذر از شرایط اقتصادی ضروری دانست و گفت: امروز مدیران استان در نهادها و سازمان‌های مختلف یک صدا در کنار فعالان اقتصادی، صنعتی و تولیدکنندگان قرار دارند.

علی جهانگیری در نشست تخصصی بررسی مسائل اقتصادی استان که با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی برگزار شد، اظهار کرد: تمام مدیران دولتی خود را موظف به ارائه خدمات و رفع مشکلات بخش صنعت و تولید می‌دانند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

وی، با تاکید بر دغدغه‌های به حق تولیدکنندگان در راستای تامین ارز و تامین مواد اولیه با نرخ معقول گفت: مسائل به‌حق تولیدکنندگان از جمله مسائلی است که  به جد توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد استان و مدیران اقتصادی استان پیگیری می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر بهره‌گیری از فرصت به وجود آمده برای توسعه صادرات افزود: امروز بهترین فرصت برای تولیدکنندگان است تا از شرایط اقتصادی حاکم به نفع صادرات استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: توجه به کیفیت محصول تولید شده و بهره‌وری در فرآیند تولید مسائلی است که انتظار داریم تولیدکنندگان به آن توجه ویژه داشته باشند.

جهانگیری با اشاره به ضرورت رعایت حال تولیدکننده و مصرف‌کننده در اخذ مالیات نیز گفت: دادن مالیات وظیفه‌ای همگانی است، از این رو انتظار داریم طبق قانون و با رعایت مشوق‌های مالیاتی افراد نسبت به پرداخت به موقع آن اقدام کنند چرا که متاسفانه در برهه‌ای در کشور ما ندادن مالیات یک ارزش شمرده می‌شد و امروز باید این رویه تغییر کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر