کد خبر: 916822
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱
شايد تا مقطعي و بنا بر توجيهات خاصي، خريد تبلت و ماشين براي اعضاي شوراي شهر قابل اغماض بود، اما قطعاً خريد حدود 20 كولر گازي آن هم در شرايطي كه جدول قطعي برق تهران هر روز منتشر مي‌شود قابل هضم نخواهد بود.
گندم زمانی

شايد تا مقطعي و بنا بر توجيهات خاصي، خريد تبلت و ماشين براي اعضاي شوراي شهر قابل اغماض بود، اما قطعاً خريد حدود 20 كولر گازي آن هم در شرايطي كه جدول قطعي برق تهران هر روز منتشر مي‌شود قابل هضم نخواهد بود.
عده‌اي كه امروز بر صندلي‌هاي شوراي شهر تهران تكيه زده‌اند، در ابتداي ورود خود ادعا داشتند دريافت يك شهر سوخته با بدهي كلان قطعاً مشكلات عديده‌اي را به دنبال خواهد داشت. بگذريم از اينكه از همان اول تخريب رقيب را آغاز كردند و حاشيه‌سازي‌ها به استعفاي عجيب شهردار منتخب ختم شد، اما نكته جالب توجه اين بود كه در ميان همين اوضاع آشفته هنوز به ماه نكشيده بود، سندي رو شد مبني بر اينكه شورايي‌ها بيش از يك ميليارد براي خريد خودرو و 21 تبلت هزينه كردند.
در خصوص تبلت‌ها كه گفتند امانتدار هستيم و برمي‌گردانيم، در مورد ماشين‌ها هم گفتند منطق حكم مي‌كرد با توجه به فرسودگي خودروهاي قبلي، خودروهاي جديد جايگزين شود. هرچند كه برخي اعضاي شوراي شهر سابق استهلاك خودروهاي قبلي را رد و از اين اظهار‌نظرها تعجب كردند. به هر حال در ميان روزمرگي‌هاي چه و چه مردم اين موضوع هم مثل خيلي مسائل ديگر گم و تا حدي فراموش شد.
توقع مي‌رفت حداقل به رسم حفظ ظاهر هم كه شده اين قبيل ولخرجي‌ها كم و كمتر شود، اما ماجرا از اين قرار است كه پس از خريد ماشين‌‌ها و تبلت‌هاي ميليوني اينبار در شرايطي كه ليست خاموشي‌هاي تهران در بحران آب منتشر شده است، اعضاي شوراي شهر قرعه ولخرجي‌هاي خود را به نام خريد كولرهاي گازي انداختند. جالب اين است كه اين ماجرا به نام خبرنگاران هم تمام شده است!
محسن هاشمي رفسنجاني، رئيس شوراي شهر تهران در واكنش به خريد كولرهاي گازي گفته است: هوا گرم بود و ما نيز خواستيم هوا بهتر شود، ضمن اينكه بنده هواي گرم را دوست دارم و خريد اين كولرها هم بيشتر براي خبرنگاران بوده است.
البته انصاف حكم مي‌كند ممنون شوراي شهري‌ها باشيم كه معتقد هستند مي‌توانيم در مصرف چاي صرفه‌جويي كنيم و به جاي مصرف 10 استكان، يك استكان چاي مصرف كنيم يا حتي مي‌توانيم نسكافه را به طور كامل حذف كنيم؛ چراكه نسكافه عمدتاً از خارج وارد مي‌شود و ارز خارج مي‌كند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار