کد خبر: 916814
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱
مردي كه به اتهام سرقت منازل مردم در محله نازي‌آباد بازداشت شده مدعي است براي خريد يك خودروي لوكس تصميم به سرقت گرفته بود.

به گزارش خبرنگار ما، شامگاه دوشنبه 18تيرماه بود كه يكي از ساكنان مجتمع مسكوني در خيابان نيك‌نام با مركز فوريت‌هاي پليس‌110 تماس گرفت و گزارش يك سرقت را اعلام كرد. لحظاتي بعد تيمي از مأموران كلانتري‌130 نازي‌آباد در محل حاضر شدند. در اولين گام مدير ساختمان در حالي كه در جريان درگيري با سارق دچار جراحت شده بود ماجرا را شرح داد. او گفت: لحظاتي قبل يكي از ساكنان ساختمان با من تماس گرفت و گفت مردي ناشناس وارد ساختمان شده و به رفتار او مظنون است. بعد از آن بود كه خودم را به طبقه اول رساندم و مقابل واحد‌يك مرد غريبه را ديدم و درباره علت حضورش سؤال كردم. او بدون اينكه به من جواب دهد ناگهان من را هل داد و بعد به من حمله كرد و سپس ساك بزرگي كه همراه داشت را برداشت و از محل فرار كرد.
با اطلاعاتي كه مدير ساختمان در اختيار پليس گذاشت مأموران كلانتري دست به تحقيق زدند و متهم را در حالي كه كيف بزرگ به دوش داشت در انتهاي كوچه شناسايي و بازداشت كردند. مأموران در بازرسي از كيف مقدار زيادي طلا و جواهرات به ارزش 100‌ميليون تومان و يك هارد كامپيوتر و مقدار زيادي اوراق هويتي متعلق به افراد غير كشف كردند. بعد از آن بود كه متهم 24‌ساله به كلانتري منتقل شد و مورد بازجويي قرار گرفت. او به سرقت اعتراف كرد و گفت: من عاشق ماشين‌هاي گرانقيمت هستم. خيلي وقت‌ها خودم را به مالكان خودروهاي گرانقيمت مي‌رسانم و با خودروي آنها عكس مي‌گيرم. از آنجا كه بيكار هستم و درآمدي ندارم تصميم گرفتم كه از منازل مردم سرقت كنم و با پول آن براي خودم يك خودروي گرانقيمت بخرم كه بازداشت شدم.
سرهنگ رسول جهاني، رئيس كلانتري ۱۳۰‌نازي‌آباد گفت: بعد از اعتراف متهم وي براي كشف جرائم بيشتر با هماهنگي قاضي در اختيار پايگاه هفتم آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار