کد خبر: 916813
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱
تحقيقات پليس تهران براي شناسايي عامل يا عاملان قتل مردي ناشناس كه جسد خالكوبي شده وي در شرق تهران كشف شده در جريان است.

به گزارش خبرنگار ما، ساعت 18:30‌‌عصر روز دوشنبه 18‌تيرماه مردي با مركز فوريت‌هاي پليس 110 تماس گرفت و گفت: جسد مردي را در يكي از خيابان‌هاي شرقي تهران ديده است. پس از آن تيمي از مأموران كلانتري 132‌نبرد در بلوار شاه‌آبادي حوالي بزرگراه محلاتي حاضر شدند. مأموران داخل جوي آبي كه كنار زمين چند هكتاري بود با جسد مردي حدوداً 30‌ساله روبه‌رو شدند كه خون تمامي لباس‌هايش را رنگي كرده بود.
بدين ترتيب لحظاتي بعد بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران همراه تيمي از كارآگاهان اداره‌دهم پليس آگاهي در محل حادثه به تحقيق پرداختند.
مردي كه موضوع را به پليس خبر داده بود، گفت: من هر روز از اين مسير به خانه‌ام مي‌روم. لحظاتي قبل در حال عبور از خيابان بودم كه متوجه اين جسد شدم. ابتدا فكر كردم مردي حالش بد شده و داخل جوي آب افتاده، اما وقتي به آن نزديك شدم و لباس‌هاي خوني او را ديدم، فهميدم كه اين مرد با ضربات چاقو به قتل رسيده است و به سرعت با اداره پليس تماس گرفتم. معاينات و تن‌پيمايي از مقتول نشان داد وي كه تمامي بدنش خالكوبي شده بود با 15‌ضربه چاقو كه 9‌ضربه آن به قفسه سينه و اطراف آن و شش‌ضربه ديگر هم به پهلوي راست اصابت كرده بود به قتل رسيده است. همچنين تيم پزشكي قانوني در معاينات اوليه اعلام كرد حدود 3‌ساعت از مرگ مرد ناشناس مي‌گذرد. مأموران در ادامه دست به تحقيقات ميداني زدند كه بررسي‌ها حكايت از اين داشت مقتول به احتمال زياد در مكان ديگري به قتل رسيده است و عامل يا عاملان قتل پس از حادثه جسد وي را در حالي كه لباس بيرون به تن داشته به اين مكان آورده و داخل جوي آبي رها كرده‌اند تا شناسايي نشوند .
همچنين در بررسي‌هاي بعدي مأموران هيچ مدرك هويتي از مقتول پيدا نكردند و بنابراين جسد براي شناسايي و انجام آزمايش‌هاي لازم به پزشكي قانوني فرستاده شد.
همزمان با ادامه تحقيقات درباره اين حادثه بازپرس ويژه قتل به مأموران دستور داد تا با انجام تحقيقات ميداني از اهالي محل و بررسي پرونده افراد گمشده راز اين قتل را بر ملا كنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار