کد خبر: 916812
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱
دو سارق سابقه‌دار گوشي‌هاي تلفن همراه كه سوار بر موتورهاي پالس سفيد يا مشكي از رهگذران در سطح تهران سرقت مي‌كردند سرانجام با هوشياري يكي از مالباخته‌ها به دام پليس افتادند.

دو سارق سابقه‌دار گوشي‌هاي تلفن همراه كه سوار بر موتورهاي پالس سفيد يا مشكي از رهگذران در سطح تهران سرقت مي‌كردند سرانجام با هوشياري يكي از مالباخته‌ها به دام پليس افتادند.
به گزارش خبرنگار ما، ظهر روز يك‌شنبه 30‌اسفندماه بود كه مرد جواني وارد كلانتري 107‌فلسطين شد و سرقت گوشي تلفن همراهش را اعلام كرد. او توضيح داد: لحظاتي قبل در حال عبور از خيابان شهيد قرني بودم و داشتم با تلفن همراهم حرف مي‌زدم كه ناگهان دو موتورسوار گوشي‌ گرانقيمتم را سرقت كرده و به سرعت متواري شدند. وي ادامه داد: من با گوشي تلفن همراه ديگري كه همراهم بودم، توانستم از لحظه فرار سارقان عكس بگيرم كه شماره پلاك موتور در عكس مشخص است.
بعد از مطرح شدن شكايت پرونده به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسراي ناحيه‌34 به پايگاه سوم پليس آگاهي تهران فرستاده‌شد. كارآگاهان پليس با بررسي شكايت مرد جوان متوجه شدند كه شكايت‌هاي مشابهي به پليس گزارش شده است كه در جريان آن دو پسر جوان سوار بر موتورهاي پالس سفيد يا مشكي رنگ اقدام به سرقت گوشي‌هاي تلفن همراه رهگذران مي‌كنند. كارآگاهان در اولين گام با برررسي شماره پلاك موتور پالس سفيدرنگ مالك آن را كه پسري 23‌ساله به نام مسعود بود شناسايي كردند. تحقيقات پليس نشان داد كه مسعود از مجرمان سابقه‌دار است كه از مدتي قبل تحت تعقيب كارآگاهان پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران قرار دارد. بعد از به دست آمدن اين اطلاعات بود كه مخفيگاه مسعود شناسايي شد و كارآگاهان پنجم تيرماه او را بازداشت كردند. متهم در اولين بازجويي‌ها به سرقت‌هاي سريالي با همدستي دوستش حسن اعتراف كرد. بررسي سوابق حسن هم نشان داد كه او هم مثل مسعود از سارقان سابقه‌دار است كه ساعت 18‌روز پنجم تيرماه بازداشت شد.
سرهنگ محمد نادربيگي، رئيس پايگاه سوم پليس آگاهي تهران گفت: مسعود و حسن در بازجويي‌ها به دهها فقره سرقت گوشي‌هاي تلفن همراه با استفاده از موتورهاي پالس سفيد و مشكي در سطح تهران اعتراف كردند. وي گفت: تحقيقات بيشتر از دو متهم در پايگاه سوم پليس آگاهي تهران در جريان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار