کد خبر: 916758
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
بیشتر سفر‌های مردم کهگیلویه و بویراحمد به استان‌های دیگر برای درمان است.
نستهن مقدم شهردار یاسوج با عنوان کردن مطلب فوق گفت: امروز هزینه‌های درمان دغدغه مسئولان و مردم است باید تلاش کنیم که نخبه‌های این استان بخشی از خدماتشان را به مردم استان خودشان ارائه دهند؛ اعتبارات استان جوابگو نیست، اما با کمک مدیران شهری می‌توانیم کاری انجام دهیم چراکه بیشتر سفر‌های مردم استان به استان‌های دیگر برای درمان است و برای این موضوع به سایر استان‌ها می‌روند و هزینه می‌کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: بیمارستانی در نجف‌آباد داریم که بنا داریم زودتر تجهیز شود. نباید به محدودیت‌ها چشم دوخته شود؛ با وجود اینکه سرعت آهو بیشتر از پلنگ است، اما شکار می‌شود، چون به عقب نگاه می‌کنیم. باید برای بهداشت و درمان مردم تلاش کنیم و چاله و چوله‌ها را درست کنیم.
شهردار یاسوج بیان کرد: باید به شهروندان آموزش لازم برای تفکیک زباله‌ها داده شود؛ در موضوع پسماند‌ها انتظار داریم زباله‌های عفونی اول بی‌خطرسازی شوند و بعد انتقال داده شوند. تا پیش از این ورودی بیمارستان فضای سبز بود و اکنون به سازه تبدیل شده است انتظار داریم به موضوع سرانه فضای سبز در محیط بیمارستان توجه شود.
شهردار یاسوج افزود: وضعیت فعلی مراکز درمانی زیبنده مردم ما نیست و بیشتر سفر‌های مردم کهگیلویه و بویراحمد به استان‌های دیگر برای درمان است. کیفیت را باید مد نظر قرار دهیم و باید صدای مراجعه کنندگان را بشنویم، شنیدن صدای مراجعه کنندگان به مدیریت بیمارستان کمک می‌کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار