کد خبر: 916703
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اعلام کرد:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از پایداری شبکه برق در صورت صرفه جویی و کاهش 10 درصدی مصرف برق خبر داد.

اکبر حسن بکلو با اشاره به آمار مشترکین برق استان در بخش های مختلف گفت: در حال حاضر بیش از 1 میلیون و 200 هزار مشترک برق در استان داریم که از این تعداد، 19000مشترک مربوط به بخش کشاورزی است و این در حالی است که از همین تعداد مشترک کشاورزی، تعداد 14000 اشتراک مربوط به چاههای کشاورزی است.

وی افزود: 1.6 درصد از مشترکین استان در بخش کشاورزی است که در فصل پیک، 33% از مصرف برق استان مربوط به این مشترکین است همچنین 81% از کل مشترکین استان در بخش خانگی می باشدکه این بخش نیز 33% مصرف دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی تصریح کرد : مشترکین صنعتی با 19% و مشترکین تجاری با 8% مصرف برق در رده های بعدی مصرف برق در استان قرار دارند که امید می رود با صرفه جویی 10 درصدی، خادمین صنعت برق را در تامین برق پایدار و مطمئن یاری نمایند.

برق رایگان برای مشترکان کشاورزی به شرط تغییر ساعت آبیاری و انعقاد تفاهم نامه

حسن بگلو عنوان کرد: تاکنون 2100 تفاهم نامه همکاری با مشترکین برق منعقد شده است و مشترکین کشاورزی می توانند برای اخذ فرم تفاهم نامه به ادارات برق استان مراجعه نمایند.

وی خاطرنشان کرد : برق مصرفی مشترکین کشاورزی با خاموش کردن الکتروپمپ ها از ساعت 12 تا 16، به شرط انعقاد تفاهم نامه همکاری، رایگان خواهد بود.

20 هزار مگاوات از اوج مصرف برق تابستان سال ۹۶ مربوطه به سیستم‌های سرمایشی است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با اعلام اینکه ۲۰ هزار مگاوات از اوج مصرف برق تابستان سال ۹۶ مربوطه به سیستم‌های سرمایشی است، تصریح کرد : مشترکین خانگی می توانند با رعایت چند نکته مهم با کمک به صنعت برق در تامین انرژی لازم، صرفه جویی در هزینه های برق مصرفی خانوار داشته باشند.

ضرورت كاهش 10 درصدی مصرف انرژي در ارگان های دولتی و غیردولتی

حسن بکلو بر کاهش حداقل 10 درصد برق مصرفي ادارات دولتي تاکید کرد و گفت: ادارات دولتي موظفند در ساعات اوج بار ترجيحا از ساعت 12 الي 16 حداقل 10 درصد برق مصرفي خود را كاهش دهند.

وی با تاکید بر بکارگیری كليه مولدهاي برق اضطراري ادارات به نحو مطلوب در ساعات اوج بار، از مسئولین ادارات استان خواست ضمن تعويض و تبديل تمامي لامپهاي موجود پرمصرف و نيمه سوخته با لامپهاي ال اي دي و پربازده، جهت كاهش مصرف برق سالن هاي همايش، جلسات و همايش ها را قبل از ساعت 11 برگزار نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر